MANGAIERE

Cum poti sa suferi tu cel atat de sfant? Tot trecutul tau, cu exceptia frumusetii tale a disparut si nu a ramas decat o binecuvatare. Ti-am pastrat toate gesturile de bunatate, fiecare gand de iubire pe care le-ai avut vreodata. Le-am purificat de greselile ce ascundeau lumina lor si ti le-am pastrat  in deplina lor stralucire. Sunt ferite de distrugere si de vinovatie (Cursul de miracole)

Putine cuvinte pe care le-am citit vreodata m-au atins asa ca cele din pasajul de mai sus. Mi s-a parut ca mi le sopteste cineva cu voce calda in timp ce ma cuprinde in brate. M-am simtit iubita, absolvita de toata povara si-am plans, am plans mult invaluita de drag pentru fiinta fara pata ce sunt.

Mi-au imblanzit inima asa ca le daruiesc mai departe, ca mangaiere, sa insoteasca in calatoira lui un sirag pe care l-am facut tacand, intrand in miezul miscator si silentios al lumii unde totul exista, de unde orice se poate alege.

DSC09623

2 thoughts on “MANGAIERE

  1. încep să-mi doresc acum, deși te citesc de ani, tot mai mult un șirag din mărgele tale… speranță să fie, speranță în ce mă tem să mai cred că se poate, iubire.

    • Stiu ca s-ar putea sa vezi lucrurile exact pe dos, de accea azi va trebui sa ma crezi pe cuvant. Exista doar iubire, restul(adica suferinta ce pare atat de reala)e imaginar.
      Te imbratisez cu increderea ca descoperi deja cata iubire e in tine

Leave a Reply

