DARURI DE CRACIUN

Dupa o lunga si nu simpla calatorie in lumea simturilor am ajuns la concluzia ca mancarea e,  nici mai mult nici mai putin, un vehicul pentru energie. A trebuit sa ma duc, hat, la extreme ca sa gasesc raspunsul si pacea.

De aceea am s-o folosesc, dezlegandu-ma si dezlegand-o de conotatii, doar ca sa transmita dragoste: dragostea care trece prin mine, dragostea care insufleteste tot, transformand ordinarul in sacru.

Darul meu fizic, de Craciun catre oamenii dragi de aici e o cutie, o umila cuite de carton plina de iubire.

DSC09611

 

Biscuiti si ciocolata. Nimic nou sub soare,  lucruri simple, incercate, mesterite cantand. In cutie e bucuria mea de a fi, e nemarginita stare de bine a celei ce sunt cu adevarat, e o consistenta declaratie de dragoste fara cuvinte, e promisiunea timpului ce-l il vor petrece savurand, amintire a paradisului pe care il credem pierdut desi stam exact in centrul lui.

DSC09612

 

Imi place sa fac daruri efemere, sa nu impovarez pe nimeni cu lucruri care la o adica trebuie carate de ici colo, imi place volatilul care iti lasa senzatii doar. Poate ca mi-e dor de propria-mi imaterialitate, dar nu-mi pare rau ca in lumea asta am o aparenta consistenta. Ma folosesc de ce mi-e dat sa-mi implinesc menirea. IUBESC!

6 thoughts on “DARURI DE CRACIUN

  1. Imi place sa fac daruri efemere… ce minunat spus. zilele astea, cand nu mai prididesc sa pun lucruri la loc, in cutii, sa arunc, sa sortez – stresata de infinitatea de lucruri, mari si mici, care ne umplu apartamentul – imi promit si eu in barba sa nu mai fac cadou lucruri, lucruri si iar lucruri. Mi-a placut mult articolul, pentru ca rezoneaza cu ce simt acum. Sarbatori fericite! cu drag, Olivia

Leave a Reply

