POLEPOLE SISTERS

Ceea ce cauti te cauta, zice o vorba.

Caut o forma sa ma extind, sa ma integrez, sa ma conectez, sa fiu parte din lume, munca mea sa serveasca si sa ma ajute sa traiesc decent.

Cautarea-mi a atras o posibila cale. Johnny vine intr-o zi si-mi vorbeste despre proiectul “PolePole Sisters”. In swahili pole pole inseamna incet, incet. La ce s-a gandit el? Comunitati de femei din toata lumea fac lucruri pole pole, adica in tihna, artizanal, cu iubire, cu energie, iar ce le iese din maini  va fi promovat si vandut online, intr-un spatiu comun, pe site-ul Polepole Sisters. Ideea e cea a unui profit echitabil, a sustenabilitatii, a demnitatii, a conectarii, a cauzei comune, a intoarcerii la lucrurile simple, a reutilizarii de resurse, a intrajutorarii.

Pana acum a gasit femei din Zanzibar care confectioneaza sapunuri cu ingrediente naturale, altele care fac margele de hartie, unele in Maroc folosind tot pentru sapunuri miraculosul ulei de argan pe care il extrag picatura cu picatura printr-un proces manual. M-a invitat sa fiu parte din proiect cu ce lucrez si sa ma ocup sa fac un nucleu aici, in Portugalia.

Pentru ca site-ul PolePole Sisters e inca in lucru i-am promis lui Johnny ca imi voi folosi spatiul de pe blog sa vorbesc despre proiect si sa expun obiectele care sunt deja disponibile la vanzare.

Cine vrea sa participe cumparand sau cine se gandeste sa infiinteze o comunitate PolePole Sisters imi poate scrie pe lolafactory@gmail.com

2 thoughts on “POLEPOLE SISTERS

Leave a Reply

