528

O alta dimineata cu soare.

Zilele incep scaldate in lumina asta dulce care imbraca peretii. Simt Viata in mine vibrand asemeni unui motor de masina foarte performanta. Forta generata de mecanisme delicate. Nimic brut, nimic lasat la voia intamplarii. Totul calibrat, bine uns, potrivindu-se perfect, functionand impecabil.

DSC09480Din starea asta s-a nascut un simbol.

Se deschide Targul diplomatic la sfarsitul lunii. Primisem invitatia sa particip, dar nu stiam cu ce. Imi imaginam ceva simplu, mic, plin de esenta, o picatura care sa cuprinda oceanul. Definisem ce vreau, insa forma se lasa asteptata.

CERE SI TI SA VA DA.

INTREABA SI TI SE VA RASPUNDE.

BATE SI TI SE VA DESCHIDE.

Asa am facut. Cum traiesc fiecare zi… traind, adica experimentand, multe lucuri vin spre mine sa se lase incercate.  Universul e un copil infinit caruia ii place sa aiba parteneri de joaca. Cui nu-i place?

Totul se leaga cu tot. Prezente acum sunt sunetele. M-au fascinat mereu. Tata Pitagora mi-a atras atentia asupra puterii lor de a vindeca. Imi eliberez sufletul cantand, dar complet spontan, de cele mai multe ori in prezenta apei. N-am cautat explicatii elanului meu vocal, insa am simtit ca e ceva serios in asta.

Imi amintesc ce mi-a raspuns domnul Lese cand l-am intrebat de ce au inceput oamenii sa cante.

Doina e de stamparare la omul cu suparare…

Aha, mecanism de echilibrare.

Cand traiam in Romania si imi petreceam mult timp la volan, in trafic, singurul lucru care ma impiedica sa nu-mi ies din minti, era emisul de vocale prelungi pe care tot eu le ascultam asa ca un martor. De multe ori uitam s-o iau din loc incurcand mai tare circulatia:).

Sunetele pe anumite frecvente au puteri magice. Frecventa mea preferata e 528. miracol-transformare-dragoste-vindecare fizica profunda. Materia expusa capata structuri superbe, apa la fel.

Cum totul e viu, totul e energie, vibratie, nimic nu ramane indiferent la undele astea. Asa mi-a venit ideea sa expun ceramica la frecventa iubirii, s-o incarc energetic. Acelasi lucru il fac cu mine, cu spatiul in care traim, cu apa pe care o bem.

Scriu si zambesc larg. Acum cativa ani, daca cineva imi spunea lucrurile astea s-ar fi lovit de un scepticism neclintit(al meu), m-as fi indoit serios, in primul rand, ca e in toate mintile si iata cum Viata ma aduce exact in punctele asupra carora n-aveam pic de flexibilitate, invatandu-ma despre nevazut si puterile lui

DSC09483

Dau drumul in lume iubirii asa, de data asta prin farame de lut, pe-o parte c-o inima, pe cealalta cu un inger, cuprinzand infinitul, necunoscutul, oceanul tuturor posibilitatilor, din care suntem imbiati sa luam ce ne place, ce ne bucura, ce ne face cu adevarat fericiti.

E un mesaj intr-o sticla, dar nu din partea unui naufragiat ci al unui copil al lui Dumnezeu, care se stie iubit si vrea sa le spuna tuturor fratilor lui, ca tare iubiti mai sunt si ei . Am ales ambalajul asta pentru ca simbolul lui profund e speranta. Il trimit in lume cu cea mai fierbinte dorinta a mea – SA NE TREZIM LA VIATA CEA ADEVARATA TRAINDU-NE VISUL CU OCHII LARG DESCHISI!

DSC09482

4 thoughts on “528

Leave a Reply

