INGERII SI DOMNISOARA MIMI NOR

Toti suntem vegheati de ingeri. Si cand uitam,  cand ne indoim, cand ne e frica, ei langa noi stau ocrotindu-ne cu aripi de lumina. De cate ori se iveste ocazia sa simbolizez unul in lut inima mea canta. Asa un om isi va aminti mai usor ca nu e singur, ca unicul adevar e dragostea.

Mi-a scris Andreea si impartasesc aici frumoasa poveste a ingerilor ei

Bun regasit, Lola,
 
mi-as dori sa imi permit sa daruiesc margelele facute de tine tuturor femeilor din viata mea!
 
Pe 9 noiembrie ne crestinam fetita. I-am pus numele Maria Miruna. Miruna ptr ca  numele ei sa cuprinda pacea (mir-pace, slavona veche), asa cum este cuprins si in numele fratiorului ei mai mare (4 ani) -Petru Vladimir (volod-a conduce, mir-pace).
 
O sa fim inconjurati de o mana de oameni, familie si cativa prieteni apropiati. As vrea sa te intreb daca ne-ai putea lucra tu marturiile? Atat Miruna cat si Vladi mi-au fost anuntati de ingeri..asa ca o aripa de inger sau un ingeras mic pare cum nu se poate mai potrivit…..Aici povesteahttp://andreeadragomir.blogspot.ro/2012/12/apocalipsa-un-pic-de-greata-si-un-inger.html

In taina noptii am modelat lutul. Fiecare inger poarta bucuria, speranta, increderea mea neclintita in desavarsirea planului lui Dumnezeu de a-si aduce toti copiii acasa. Cum?

Raspunsul e in inima ta!

DSC09361

Odata cu ingerii au plecat catre Bucuresti cate o margica intunecata, una pentru fiecare, asta ca sa ne imprietenim cu umbra, dar si domnisoara Mimi Nor, o duduie blonda careia ii plac ploile caldute de vara, rochiile cu buline, dantelele vechi si florile de camp.

Ea isi petrece timpul facand torturi de bezea cu zmeura si crema de ciocolata, pe care le daruieste necunoscutilor, asa din senin numai de dragul de-ai vedea zambind.

DSC09365

2 thoughts on “INGERII SI DOMNISOARA MIMI NOR

  1. Numai minuni ies din mainile tale. Mi se pare fantastica tihna care se simte din tot ce faci tu… Sper ca intr-o buna zi, cat de curand, sa-mi aud si eu vocatia in inima si sa pot darui asa frumuseti si bucurii oamenilor. Uhh… e vremea sa fac “curatenie” in mansarda sufletului.

Leave a Reply

