INGERUL SI MARGICA

“Nothing real can be frighten…nothing unreal exists”…e exact ce am eu nevoie acum sa vad in fata ochilor, imi scrie Diana

Orice poate ajuta: o vorba, o fraza citita undeva, un cuvant, o litera chiar. Cand esti deschis intregul iti vorbeste si tu deslusesti cu usurinta. Suntem inconjurati de simboluri. Prin ele Viata ne ghideaza, ne avertizeaza, ne linisteste, ne spune incotro s-o luam cand nu stim.

Ingerii au inceput sa poarte mesaje. Duc pe aripi ganduri  care alunga frica.

Cand il modelez mi se pare ca lutul palpita incalzit de mainile mele, ca undeva in materie e o inima si ea bate. In tot exista o inima care bate, chiar in aparenta nemiscare a pietrelor.

Pentru ca albului ii trebuie negru si luminii intuneric, ingerul are nevoie de-o farama de abis. Asa s-a nascut o magica intunecata. Mesajul ei e acelasi

Nimic real nu poate fi amenintat. Nimic ireal nu exista. In asta sta pacea lui Dumnezeu

DSC09336

5 thoughts on “INGERUL SI MARGICA

  1. Draga Lola,

    Am inceput sa te citesc la sugestia mamei acum mai putin de doua luni, dar parca te stiu de cand lumea. Simt ca ne leaga un fir nevazut ca pe margelele din siragurile tale.
    De asta am vrut de multe ori sa iti scriu, dar niciodata nu parea sa fie momentul potrivit. Pana azi…
    Azi ingerul tau cu mesaje mi-a zambit si mi-a spus ca e momentul sa rup tacerea. Asa ca iti scriu ca sa-ti multumesc pur si simplu pentru ca esti!
    Pentru mine esti un minunat instrument de adus lumina in lumea mea si in curand o sa iti scriu pe adresa de mail ca sa aflu cum ii pot lumina si pe altii daruindu-le creatiile tale.
    Lumi luminate! Asta creezi tu si cum am scris asta a si aparut o raza de soare din spatele norilor londonezi ;)).
    Inca o data iti multumesc ca de la suflet la suflet pentru tot ce faci si iti trimit un link la un cantec de care mi-a amintit postarea ta:

    Candva as vrea sa iti pot darui si eu ceva din ceea ce fac, dar pana atunci poate arunci un ochi peste “copilasii” mei aici:
    http://anomadbubble.blogspot.co.uk/
    http://povesticumaya.blogspot.co.uk/

    Lots of love,
    Alexandra

    • Bine ne-am regasit sora draga!
      Frumosi copii mai ai. Am aruncat un ochi, dar ma intorc sa-i cunosc mai bine.Si tu tot cu aprinsul luminii vad ca te ocupi🙂 Ce bine!
      Te imbratisez cu dragoste

  2. Iubirrre si de la noi, cu noi.

    Nu stiu in ce fel, dar suntem unde se pare ca avem treaba. Am ajuns de o saptamana la Londra.

    Si poate vrea Alexandra sa iasa la un ceai🙂

Leave a Reply

