BUNA VESTIRE

M-am trezit in zori ca de obicei. E 7 octombrie, ziua mamei mele. Am de facut colier-talisman.

Vreau un colier cu margele negre, negre, ca noaptea cea mai crunta. Dar pe fiecare dintre ele pictat un crin alb, floarea lui Gabriel si a Bunei Vestiri. Vreau un colier pe care si din noaptea cea mai neagra rasare o veste buna, sperand ca talismanul sa isi transfere metafora in realitatea mea.

Nu cred ca-i alta zi mai nimerita sa-l rasar in lume. Pictez fiecare floare simtindu-i mirosul si puritatea. O veste buna aduc. SE POATE! In mijlocul furtunii se poate gasi pacea, in miezul adanc al noptii se poate face lumina, abia in cea mai disperata singuratate poti vedea ca nu esti deloc singur.

 

 

DSC09278

8 thoughts on “BUNA VESTIRE

  1. …sunt indragostita de margelele atat de dichisite, romantice…o prietena mi-a daruit siragul “arbol de la esperanza”.

Leave a Reply

