MARGELELE MARIEI

– Grati as vrea si eu un sirag de margele. se poate?

– Se poate, se poate🙂

– Cum sa fie?
 
– Albe,  cu o mama si doi copii desenati toti trei cu rosu, in stil naiv:)

1238797_10151928714852533_2085515964_n

Fara sa cred o clipa ca timpul lor s-a terminat pusesem margelele in cui. Altele se petreceau si n-as fi vrut sa transmit energia tulbure a nelinistilor mele in lume prin bilele de lut. Accept ca fiecare lucru are o vreme data si ca e bine sa lasi precum bine e sa incepi,  sa faci atat timp cat ti-e usor. Cand nu mi-a mai fost m-am oprit, dar nu m-a parasit  sentimentul continuitatii. Obosisem, aveam nevoie de alte experiente sa ma reincarc.  Nu-i cinstit sa zici ca dai ceva ce simti ca n-ai.

Acum nu-mi programasem sa ma apuc din nou de lucru. Aveam chiar o oarecare sfiala, dar mi-a scris Maria. Intotdeauna am vazut oamenii ca aducatori de semne. In povestea margelelor ea e o persoana importanta. A cumparat unul dintre primele siraguri, dar nu despre asta e vorba ci despre felul in care l-a ales, despre cum l-a privit, citit…era unul cu versuri.

Multi ani scrisul a fost o experienta izolatoare, cuvintele cifrau experiente profunde pe care le ascundeam de ceilalti. Pe siragul ales atunci de Maria eram eu, eu cea subterana, cea pe care o protejam si-o iubeam fara sa stiu. Avusesem curajul sa ma expun, sa ma daruiesc, iar ea m-a ales.

Citindu-i ultimul mail am simtit o mare bucurie stigata din inima. Am revenit!

Multumesc Maria!

6 thoughts on “MARGELELE MARIEI

  1. Ce frumoase sunt! Si mie-mi lipsea margelitul tau, mai ales ca siragul personalizat de mainile tale e talismanul meu norocos, cu povestea mea in el. Am petrecut o saptamana juma in Sighet, la inceputul lunii, si mi-am adus acasa, ca si amintire, o vaza de lut, cu blidul ei, albe, pictate cu rosu. Si siraguri de margelute pe fond negru, colorate tot. Acolo, m-am gandit la tine. Universul e magie. Pup.

Leave a Reply

