MAGIA CA STARE NATURALA

Suntem fiinte spirituale venite aici pentru o experienta umana. Suntem miracole umblatoare, universuri irepetabile, suntem VIATA=IUBIRE =ADEVAR.

As scrie putin despre magie, dar ultimul lucru de facut e s-o spulber cu explicatii. Afirm ca exista. Poate veni in forma unei pisici negre care apare sa-mi aplice tratament energetic intensiv intr-o parte a corpului care trebuie vindecata, se poate manifesta prin intalnirea-infratirea-imbratisarea cu un indian Sioux(imaginati-va  munte de om, cu parul impletit intr-o coada lunga, cu pene, cu cercei din dinti de cine stie ce salbaticiune, cu coliere) in plin oras, prin sincronicitati si ajutoare de tot felul, la modul ca necesitatea imediat nascuta isi intalneste oportunitatea de a se implini.

Toate astea nu sunt sporadice coincidente sau ciudatenii ci natura noastra uitata, firescul. Eu am decis sa-mi recuperez matura(aia de zburat) si puterea aferenta ca magica sunt.

A inceput sa-mi placa tarotul. Ii tot ziceam Regelui sa-mi intinda cartile pana intr-o zi cand ramasa singura acasa deschid misterioasa lui cutie.

Am patruns in taine ghidata de un manual al lui Jodorowsky. Nu ma interesa vreo prezicere, nu pusesem o intrebare anume, totusi in insiruirea cartilor avea mult sens, vorbea intr-un fel nou despre…mine. Am avut aceeasi senzatie ca si cu portugheza. Pe vremea cand nu puteam lega doua vorbe sustineam sus si tare ca eu limba asta o stiu la perfectie, ca doar un blocaj mental nu ma lasa s-o rostesc. Certitudinea mi-era data de felul in care ii intelegeam poezia. Versurile intrau fara efort, le simteam curgand, printr-o intelegere deplina, deloc rationala. Tarotul la fel. Nu stiu mai nimic la nivel constient, dar e ca si cum recunosc ceva extrem de familiar.

Cum toate exista deja in noi nu ma mir, ci ma las condusa de firele ce duc mereu, mereu catre acelasi loc- inauntru. Uite asa numerele, despre care stiu de la Pitagora ca sunt cheia Universului au capatat dimensiuni noi.

De exemplu 11 care apare in fotografie. Nu-l bagasem de seama la momentul respectiv, dar ia sa vedem in tarot 11 ce reprezinta. Forta.

Pot transforma orice piatra in opera de arta, pot face orice copac saracit de seva sa rodeasca fructe zemoase, pot transforma linia orizontului intr-o taietura purpurie, vie ca a unui mare, infinit rubin.

In vintrele mele se unesc un demon si un inger formand vartejul. Asemeni unui arbore imi intind ramurile catre cer implantandu-mi, in acelasi timp, radacinile mai adanc in pamant. Sunt o scara pe care energia urca si coboara simultan. Nimic nu ma inspaimanta. Sunt inceputul creatiei.

SUNT!

DSC_8796_271

10 thoughts on “MAGIA CA STARE NATURALA

  1. Cei care stiu sa descopere sacrul in profan atrag, la fiecare pas, miracole ce așteaptă sa fie deslusite. Cei care pot sa-si infiga bine radacinile oriunde ajung pot sa si zboare pe coada unei maturi. Mi-am reamintit asta citind postarea ta.

  2. acum cateva saptamani, o prietena mi-a dat in carti si, da, iti inteleg noua pasiune… mi s-au parut magice si misterioase… spuneau despre mine, iar eu ma minunam, imi dadeau indrumari, iar eu ma minunam… taine vechi, care te fac sa iti inclini capul si sa le arati respectul cuvenit. iar pisicile… eh… adevarate zâne.

  3. Esti iarasi frumoasa si radioasa, Lola, ma bucur pentru tine, imi place ce-ai scris mai sus cu abundenta, ma lupt cumva cu fricile alea. Multumesc mult pentru margele, nu stii care anume, dar sunt frumoase tare🙂

  4. Pingback: LA TARG | lola dream factory

Leave a Reply

