CALATORESC

Mi se umplu ochii de lacrimi. Stau asa uitandu-ma la ecran, ma pregatesc sa scriu si imi vine sa plang. Percep intregul, infinitul, maruntul din care e compus, divinul, clarul impreuna cu obscurul, imi simt conturul ca sa nu-l mai simt, aerul diminetii, fosnetul unei paduri indepartate, apa…Apa sarata si rece a oceanului, apa sarata si calda care imi inunda privirea facandu-ma sa cred ca vad lumea prin jumatatea plina a paharului. Aud gandurile poetilor, si respiratia violoncelistului intre doua masuri, aud pescarusii falfaindu-si aripile, aud tacerea zidurilor unei manastiri pierdute in padure. Calatoresc pe-o sfera albastra, sorb din cana de ceai alb, nu-mi mai calc hainele, traiesc minimalist asa cum mi-am dorit mereu, zilele imi sunt  ca notele unei melodii de Satie, pictez mobile, m-am intors la margele(sau ele la mine), gatesc, iubesc adancindu-ma, iert, dar intai imi strig furia ghemuita in stomac, dansez ca un dervis zburator, dragostea e fluture pe o roata invartindu-se, o sa plec o saptamana prin septembrie in vacanta sa privesc cerul aici

8 thoughts on “CALATORESC

  1. Tare frumoase desenele de pe mobila. Le faci folosind vopsele acrilice? De care folosesti?Presupun ca nu se ia vopseaua imediat ce a varsat copilul un pahar cu apa pe mobila.

Leave a Reply

