IN BUCURESTI

Copii senini pentru care timpul nu exista, despartiri cu lacrimi, regasiri cu drag, lumi intre care ma misc somnoroasa, senina.

Pe Gara de Nord soarele se joaca de-a reflectorul. Parca am plecat demult si parca totusi n-am plecat deloc. Maria ma intampina  cu zacusti de la Targu Mures. E bine acasa. Ies putin, sa-mi iau cartela de telefon si bilet de tren. Ma uit la oameni. Mi-e drag de ei. As vrea sa-si iasa din coji, din hainele sterse, din grijile pe care le pot citi cu ochiul liber. Le doresc sa fie fericiti, ii imaginez asa, stiind ca plantez semintele unei posibile decojiri

Nu pot rezista pietii Matache. Caise, afine, visine, rosii de gradina, ceapa verde, castraveti crocanti, marar, cimbru,branzeturi cum numai aici pot gasi. Doamne, parca cineva imi ia oboseala cu mana!Imi fac o salata pe urma  ma duc totusi sa dorm.

3 thoughts on “IN BUCURESTI

Leave a Reply

