DOAMNA L

Doamna L. E trecuta de jumatatea vietii, cu capul in nori, ca toate zanele, vorbeste englezeste cu accent rusesc, pentru ca din Rusia se trage. Ne-am cunoscut la cafenea, venea sa-i fac hummus ajustat preferintelor ei de fiinta aeriana. Pe urma a disparut ca sa ne intalnim la piata. Mi-o prezinta  pe July care tocmai si-a deschis un mic hostel in Cascais.

Sa vii sa ma vizitezi! Da, sigur ca vin, i-am zis si m-am tinut de cuvant. Are o casuta alba plina de lumina, de pace.

Era o zi fabuloasa, cand m-am dus s-o vad. Ma pierdusem, dar mergeam asa bucurandu-ma de linistea strazii la vremea pranzului. Gasesc eu locul, sau ma gaseste el…nu termin de rostit ca July apare in pragul unei usi. Ha, ce coincidenta, ma gandeam sa pun apa la flori. Vorbim, dar are treaba, e singura cu toata casa pe cap, cu oaspeti care sosesc, etc.

Daca vrei te ajut sa strangi pe-aici, ii spun si sunt deja in bucatarie cu buretele in mana. As manca sardine, as manca sardine ma inghiontea un gand in timp ce lustruiam blatul cel alb. Suna Doamna L care tocmai sardine zice ca aduce sa mancam la pranz.

Ma simt intr-o alta realitate. Ni se altura P, prietenul doamnei L, un fel de elf jucaus care imi arata ca visul meu exista in realitate, undeva pe-un tarm aici. Bineeee, totul e possíbil, ce sa ma mai mir atat.

Plec de la cafenea si nu prea stiu incotro. Imi vine in minte July. Cauta pe cineva sa lucreze cu ea, o sa-i fac o vizita, dar intai ma duc cu João sa fac baie in ocean. João e alta fiinta adorabila. Tot la cafenea ne-am intalnit, am lucrat impreuna impartind cu dragoste mica bucatarie, legand o prietenie pe care o simt definitiva. Deci ma vad cu el, urmand sa-i propun sa trecem impreuna pe la July dupa scalda, dar n-a fost nevoie ca-mi zice: stii cine a venit azi pe la cafenea? Fata cu hostelul, i-am zis ca ai plecat si iti transmite s-o cauti ca vrea sa lucrezi cu ea.

Gand la gand!

Acum o ajut pe July la hostel. Simt ca servesc Viata. E magic!

Doamna L s-a mutat in casa noua si m-a sunat s-o ajut. M-am dus patrunzand intr-un univers halucinant. Lucrez in numele Mamei cele mari asa cum i-am promis, fiind la randul meu mama pentru fiecare copil ce-mi iese in cale. Doamna L e o fetita. Harababura ei mi-o arata pe a mea. Vad, si ma apuc de treaba cu zambetul pe buze.

7 thoughts on “DOAMNA L

  1. Viata traita dupa cantul inimii… atat de spumos, de suav si de datator de pace🙂 Te imbratiseeeeeeeez tare tare ! Binecuvantata sa fii ! :*

  2. Ceea ce ti se intampla nu e de loc intamplator….Divinitatea te iubeste si ingerii tai pazitori la fel. Am mai cunoscut asa o persoana, careia ii mergeau toate din plin, si in jurul ei se petreceau adevarate miracole, o persoana cu suflet mare..Ma bucur mult cand intalnesc asemenea oameni, chiar si virtual, sunteti ca o binecuvantare…..
    Te admir!

Leave a Reply

