RESPIRAND

Invat sa respir. Ce ciudat ca un lucru pe care il fac de cand m-am nascut e asa de nou acum. Intr-o zi mi-am dat seama ca respir prost, ca gesturile mele sunt calme, aparenta mi-e linistita, dar ca suflu ca un animal haituit, ca in interior sunt numai zbucium. Azi mi-am umplut fiinta de aerul diminetii. M-a inundat pana sus, in clavícula stanga dupa care a iesit, cald, lent, eliberator ca sa se intoarca si sa plece iar…E miraculos!

Ce necunoscuta imi sunt! Ce bine ca ajung in sfarsit la mine! Ce bine ca dragostea e calea!

Tot ce se petrece imi arata un singur drum, cel catre inima mea, catre intimitatea fiintei mele. Primesc atata iubire de pretutindeni, atata ajutor, incat mi-e limpede ca tot ce am de facut e sa fiu, sa ma descopar si sa ma iubesc.

EU SUNT CEEA CE SUNT!

 

2 thoughts on “RESPIRAND

  1. Cat adevar…..Dragostea e Calea……Dragostea e raspunsul…cum zice Sonia Choquette:Iubeste-te pe tine insuti…….”…Si desigur..iarta-te pe tine insuti,as zice …..Avem atatea de iertat la noi…si o facem greu,Daaaar….ma gandeam adesea,daca te iubesti,te si ierti…..nu?…..
    …Ma bucur atat de mult pt tine,Lolaaaaa……Primesti ceea ce daruiesti.,Lola…..Asa e….primim ceea ce daruim…..Stii,dimineata,incerc sa zic cat mai viu:Ajuta-ma ,Doamne,sa fiu blanda,calma si senina…Plina de Lumina si Iubire Divina……sa traiesc in Pace si Armonie,cu Sanatate si Bucurie….Si ..ziua curge…..asa cum vor Ingerii……si Inima mea…

Leave a Reply

