SUNT

Sunt intr-o camera alba. Privesc printr-o fereastra. M-am indragostit de copacul inflorit  pe care-l vad prin ea. Stie, imi spune fara cuvinte ca dincolo si dincoace de ramurile lui totul ma asteapta, totul ma accepta, totul ma vrea in marele joc al lumii. Dragosea copacilor e absoluta!

Sunt fericita, atat de fericita ca pot muri acum, in clipa asta, fara nici o strangere de inima, sau pot trai inca 50 de ani, dar stiind cum.

Drumul se tese pas dupa pas, il vezi doar daca intorci capul, daca privesti inapoi. Il intorc, privesc si zambesc. Ce calatorie grozava! Imi vine sa chiui.

Inainte e o mare de posibilitati care asteapta sa fie culese.

Regele a aztec.Puterea ii sta in inima. Stie sa vindece cu mainile. Danseaza. E lumina incandescenta, albastra. Vorbeste limba pe care am presimtit-o a fi a mea.

Lola, amor de mi vida!

 

 

4 thoughts on “SUNT

Leave a Reply

