FAZ AMOR!

Fa amor!

Adica cum? Pai iubirea e act,  nimic altceva. O intamplare de la inceputul saptamanii mi-a aratat iar adevarul asta.

A aparut la cafenea un grup de practicanti de yoga veniti la workshop: multi, veseli, zvelti, mofturosi cu lactatele. In timp ce le duceam cafelele cu lapte de soia m-am surprins ca nu gandeam tocmai lucruri bune despre ei. Aparuse fetita care se simtea izolata, careia i-ar fi placut sa faca  parte dintr-un grup asa cool, dar se gandea ca nu e suficient de buna ca sa fie acceptata. Prin urmare boscorodea la adresa lor, le gasea nod in papura, voia sa-i faca praf doar ca sa-si demonstreze ca nu-i nici o smecherie cu ei. Da, in momente din astea copilul ranit isi face aparitia ca sa-si mai joace o data piesa.

Am vazut-o, am ascultat-o, pe urma i-am multumit, mi-am cerut iertare,  i-am spus c-o iubesc si i-am dat drumul sa plece in lumina. Am ramas femeie matura practicand iubirea aici si acum, pentru ca nimic altceva n-avea sens.

A urmat o sapatamana de facut amor, caci zilnic grupul venea la micul dejun umpland cafeneaua de voie buna si energie, iar eu transformasem in iubire fiecare gest, fiecare privire, fiecare vorba,  fiecare ceai, suc sau cafea, desi era o nebunie si-o alergaura intreaga cu comenzile. Imi crescusera aripi la glezne ca lui Hermes. Devenisem de-a lor fara sa mai vreau asta. Era un schimb fluid, intens de dragoste intre egali.

In ultima zi tocmai aterizez pe terasa cu o tava plina de salate de fructe. Unul dintre ei le zice celorlalti por favor, aplausos para esta mujer… sunt aplaudata cu entuziasm si stirgaturi. Am primit iubirea lor fara sa ma pierd. Aha, deci asa se face dragoste!

Practica matinala zilnica m-a tinut constant iubitoare. Oamenii care ne treceau pragul simteau, se lasau cu incredere, o reflectau amplificand-o. Am trait momente extraordinare, in toate planurile se infiltra energia asta de vibratie elevata si totul se tesea firesc, usor.

Nu ma credeti pe cuvant, faceti amor!

942546_10201056837203731_2000865420_n

10 thoughts on “FAZ AMOR!

  1. Draga mea Lola, ma bucur nespus ca exista locul tau de vindecare (acest blog). E o idee buna asta, sa scoti raul din tine si sa il pui la vedere.. in tine banuiesc ca nu ramane decat ceva luminos.
    Ii inspiri pe multi altii, sa stii🙂
    Iti trimit ganduri bune din Bucuresti.

    Raluca

  2. Ne-ai oferit încă odată un exemplu concret al cultivarii dragostei si nu doar afirmarea gaunoasa a unor principii pioase pe care le aprobam cu toții, dar care “nu prind” cu adevărat pt ca le lipseste suflul vieții. Nu s-au “intrupat”!
    Dacă existența vaduvita de lumina spiritului este anostă orbecaiala domestica, iluminarea duhului, neatinsa de proba trairii, nu este decât o hrana frumoasa la vedere, dar searbada la gust. Cu multumiri!

  3. scrie, Lola, scrie🙂 nu e usoara exorcizarea dracilor din noi… ma ajuti si pe mine… te pup

Leave a Reply

