DIN MANSARDA

Duminica am zugravit mansarda impreuna cu Sara. Mi-am amenajat un coltisor foarte frumos in ea. De fapt am reamenajat tot spatiul in asa fel incat fiecare dintre noi are propria zona de intimitate ramanand apoi un generos loc comun, unde planuim sa meditam, sa facem cercuri muieresti, vraji si sa scoatem norisori roz de iubire prin  ferestrele din tavan.

Intinzand vopseaua pe pereti aveam un zambet mare ca al motanului din Alice. Ce bine ca sunt asa cum sunt, ma gandeam! Ce bine ca sunt daruita cu puterea de a ma bucura din nimic, ce bine ca-mi trec supararile ca ploile e vara, ce bine ca pot iubi, ca pot spera, ca am inima asta care stie sa se tina calda.

Sa traiesti inseamna sa simti flacara din piept incalzindu-te.

DSC08784

Sunt! Ma intind seara in pat si ma gasesc. Ma trezesc dimineata si ma gasesc iar. Cine sunt? Nu stiu ca nu corpul asta sunt,  nici suma de amintiri, nici visele mele, nici hartiile care-mi atesta nationalitatea, sau starea civila. Parca nu mai sunt nimic din ce stiam. Totusi n-am disparut ca simt o bucurie fara margini si aud vantul prin acoperis.

DSC08788

7 thoughts on “DIN MANSARDA

  1. Fii binecuvantata !
    Esti o femeie minunata. Fii mereu asa !
    Te imbratisez cu toata dragostea

  2. Înțeleg ca cine știe sa vadă frumusetea lucrurilor marunte din jurul sau nu e sărac iar cel care are inima plina de iubire nu e niciodată singur. Îți urez o zi frumoasa, Lola!

  3. Iti recunosc stilul in fotografiile astea. Ai un fel minunat de a transforma orice loc in ‘acasa’…

Leave a Reply

