SEMNE DE IUBIRE

Da, mici semne de iubire se arata cand ne facem disponibili pentru ele! Ce inseamna sa fii disponibil? Sa fii plin de recunostinta pentru ce traiesti ACUM, orice ar presupune clipa. Stiu, stiu, de pe propria piele ca in unele zile nu e usor deloc sa fii recunoscator, dar nici imposibil nu e daca te opresti putin, respiri adanc, te uiti la cer si zici Doamne multumesc, ce e acum face din planul tau desavarsit si e prostie sa ma impotrivesc!

Asa eram intr-o dimineata. Fusesem pe plaja, abia deschisesem usa cafenelei  cand ma trezesc salutata in romaneste. Sa-mi scape piesa de la storcatorul de fructe din maini.

Doi oameni frumosi – Mihaelea(cititoare de blog🙂 si Rares, sotul ei, veniti in vacanta s-au gandit sa-mi faca o vizita surpriza. Pai ce surpriza, din aia de mi-au tremurat genunchii de emotie, ca mai nu reuseam sa urc scarile pana pe terasa unde ma asteptau sa vorbim.

Cand am momente din astea de emotie intensa le dizolv zicandu-mi ingeri suntem cu totii. Parca se pune un semn egal intre noi divinii si starile confuze dispar.

Asa am urcat catre ei, recunoscand miracolul si sacrul din noi toti.

Am vorbit, am descoperit doua fiinte frumoase, impacate, doi aradeni fericiti sa traiasca in Bucuresti sau oriunde viata i-o duce, pentru care totul e bun. Parca ne cunosteam demult. Doar ne reintalnisem. Deasupra noastra cer si pasari, undeva in zare oceanul.

Priveam peste acoperisuri simtindu-ma binecuvantata. Viata ma iubeste. Nu oboseste sa-mi spuna asta prin fiecare om trimis in cale, prin fiecare amanunt caruia ii dau atentie.

Ne-am despartit imbratisandu-ne cald. Cum firele nu se rup niciodata, chiar daca plecam care incotro eu acum stiu ca am inca doi prieteni undeva in lume si sunt fericita.
Multumesc dragii mei, multumesc ca existati!

image

One thought on “SEMNE DE IUBIRE

Leave a Reply

