SCRISOARE CATRE MINE INSAMI

Am gasit o scrisoare pe care mi-am scris-o in urma cu aproape 2 ani dupa o calatorie interioara. Era intr-o agenda nefolosita. O uitasem cu desavarsire.Cum toate au un timp al lor a venit si vremea s-o gasesc. Sa mai spun ca am citit-o cand aveam mai mare nevoie?

Draga mea

Te afli pe calea unei perpetue transformari. Viata e o continua miscare de trecere prin straturi. Nu-ti fa griji, tocmai ai depasit unul. Esti libera! Esti libera! Esti libera!

Continua drumul asta. Tine-te limpede, curata fara frica toate gunoaiele. Ai vazut bine ca prapastia nu exista, e doar in mintea ta, nu in realitate.

Asculta-ti mereu inima si mergi. Nu te opri, nu te indoi. Lasa-te! Viata are grija de tine, mare grija.

Ramai in tacere si iubire. Ramai in toate starile pana le gasesti miezul linistit. Nu te mai zbate.

Ai iertat: umilinta, neajunsul, abandonul, abuzul, tradarea

AI TOT! NIMIC NU TE POATE FACE MAI PUTIN DECAT CEEA CE ESTI!

Daca ai sti cine iti e mereu alaturi nu ti-ar fi frica si nu te-ai simti singura.

TU ESTI VIATA

NIMIC NU TE POATE RANI

NIMENI NU TE POATE TRADA

TE IUBESC!

9 thoughts on “SCRISOARE CATRE MINE INSAMI

  1. Foarte frumos, si in momentul asta mai ales mi-a picat tare bine. Unii duc mai multe si au mai multe stavile de trecut pentru ca pot duce, si asta-i face sa creasca intru desavarsire.

    Asa-i, Viata are mare grija de noi, sau El. Pana acum, oricand am avut momente de cumpana, niciodata n-am ajuns la fundul sacului, intotdeauna am iesit la liman. Si de un lucru nu ma pot plange, de semnele de dragoste din partea semenilor mei. Si asta-i poate tot ceea ce conteaza, dar de deseori iti dai seama doar cand nu mai ai nimic altceva.

  2. Scrisoarea aceasta, poate nu cu aceleasi cuvinte, sau doar altfel ordonate, cumulate in siruri crescator spirituale, o citesc adesea in mine insami!
    Imi esti adesea oglinda geamana, Lola, si stiu ca nu doar mie!
    Iti doresc limpezime si putere de a depasi momentele grele si de a gasi de fiecare data lumina!
    Imbratisari, cu drag!

Leave a Reply

