AZI

Azi e ziua mea. Afara ploua torential. Pana sa plec la cafenea mai am 22 de minute. Nu m-as duce nicaieri. As sta pe canapea rasfoind cartea cu Yoko Ono pe care mi-a daruit-o Claudio, as scrie povesti din Romania, as cauta poze sa va arat…

Cuvintele se leaga cam greu. De asta nu ma grabesc cu scrisul. Calatoria interioara a fost puternic miscatoare de straturi. Simt ca nu m-am echilibrat, ca n-am integrat inca multul ce mi-a fost dat.

“Tu sa devii vindecator” mi s-a zis. Primesc sa devin ce vrea Viata. Intamplator sau poate nu  cineva mi-a si cerut ajutorul. Aseara i l-am dat, cu smerenie cu mirare vazand cum lucrarea lui Dumnezeu se tese prin si pentru noi.

Poate de asta n-as pleca azi nicaieri. M-as odihni in starea de miracol, in nemiscare si tacere, m-as ierta ingaduindu-ma sa fiu exact asa cum sunt.

181060_10151804009989307_387891777_n

19 thoughts on “AZI

  1. La multi ani !
    LA MULTI ANI, LOLA MINUNATA !

    Iti doresc tot ce-ti doresti si o vrea Domnul .
    Scrie, Lola, scrie. Sa nu te opresti.
    Fii binecuvantata!

    Te imbratisez cu toata dragostea

  2. La multi ani, Lola buna si iertatoare! Sa-ti fie anul ce vine plin cu multa iubire si cu liniste!

  3. La multi ani minunatie! Mereu mereu cand nu mai reusesc sa vad clar cat de frumos e totul, cuvintele tale imi dau curaj si viata apare iar stralucitoare. Nu ti-am scris niciodata, dar gandul meu bun te colinda din vreme-n vreme. Sa fii bucuroasa de tot, toti si toate

  4. La multi ani!printesa si sa ti se implineasca tot ce doresti si multumesc pentru clipele petrecute vineri seara.

Leave a Reply

