DIN APROAPE IN APROAPE

Il ascultam pe dl. Tolle vorbind despre traitul in prezent. Cineva il intreba cum sa functionam in lumea asta fara sa ne gandim la viitor de exemplu, cum sa traim numai in prezent.

A dat o explicatie  lamuritoare si de cand am auzit-o practic prezenta in lumina acestei noi intelegeri.

Ne putem gandi la timp in doua moduri diferite-absolut si practic.

La modul absolut timpul nu e liniar, exista doar acum. La modul practic, timpul cel masurat de ceas pare ca se scurge. Cele doua perspective nu se contrazic, se completeaza, deci putem sa ne folosim de ambele.

Cand e de programat ceva apelam la ceas si calendar, dar odata incheiata activitatea de planificare ne intoarcem in clipa stand linistiti in ea, fara sa facem naveta trecut/viitor, fara sa ne inchipuim c-o fi, c-o pati.

Ziceam ca pentru calatoria noastra in Romania nu exista planuri. Ba exista, dar ele se nasc firesc, fara efort. Mi-am luat niste repere minime. S-o vedem pe bunica, sa petrecem timp cu tata, sa ascultam lautari, sa mergem la Comana la Moara de hartie, sa mancam nu-stiu ce, sa intalnesc un om care simt ca e parte din procesul meu de vindecare, sa cumpar carti despre principesa Ileana, sa nu uit de stevia, nuci, magiun de Topoloveni, sa strang in brate oameni dragi, sa fac un cerc de femei magice…

Toate astea s-au legat spontan. Simt ca se vor intampla pentru ca starea naturala a inimii e bucuria si toate spre bucuria ei sunt.

Revin la cercul magic. O sa fie vineri seara la 8. Asa s-a aranjat in timp. Nu stiu inca locul, dar il intuiesc, iar cand am confirmarea lui scriu tot aici.

Intai i-am zis Intalnire cu fetele, insa acum i-as zice CERC MAGIC DE REGINE. Cu entuziasm a venit gandul(si stiti ca din greceste entuziasm inseamna “cu Dumnezeu inauntru”), cu atat entuziasm incat am pregatit imediat daruri regesti pentru intalnire si-am trait bucuria regasirii cu voi Reginele.

Prin urmare, Majestatile voastre sunt asteptate VINERI 29 MARTIE, la ceas de taina 20.00, intr-un loc pe care nu-l stiu inca, dar il voi sti, pentru ceai magic, graunte de lumina curatitor de rele, povesti, frumusete,  bucurie.

Pe foarte curand!

13 thoughts on “DIN APROAPE IN APROAPE

  1. citind cum vii tu cu Dumnezeu înăuntru, m-am gândit că s-ar potrivi de minune un ceai la Vlaicu (Strada Str. Aurel Vlaicu, numarul 47 zona Bd. Dacia). au și grădină, dar e cam frig pentru ea acum – poți găsi cu o căutare pe google ceva poze și info. mie îmi place tare mult pentru că e limpede, cald, discret și au un meniu generos. poate te inspiră🙂

  2. E un magiun care se gaseste la Billa, se numeste Naturelo. Mie imi place mai mult decat Topoloveniul. Borcanul e mult mai mare si in plus la jumatate de pret fata de Topoloveni si e facut doar din prune, fara nimic altceva. Incearca-l, nu ai sa regreti.

Leave a Reply

