A VENIT!

A venit! Sunt iar mama cu norma intreaga. Ma simt  linistita-nelinistita. O sa fie bine. E bine. Cand nu ma gandesc la nimic si-l tin in brate e foarte bine, e doar iubire.

Viata poate fi mult mai simpla, mai usoara decat o fabric in minte cu griji, presupuneri, cu daca si cu parca. Ieri se sfarsea lumea. Intr-un fel s-a sfarsit o lume, un ciclu. Mi-a fost atat de frica de trecere  incat m-au lasat puterile cu totul. Imi venea sa ma intind pe jos. Tocmai ieri a fost zi de curatenie generala la cafenea, a plouat ca in poeziile lui Bacovia, vant, mare  intunecata si zbarlita, Cascaisul cu strazi ude si pustii.

Seara am ajuns in casa Sarei. Atmosfera era trista, de plecare. Camera lui Vladimir golita de lucruri, toate bagajele gata, el usor nervos, Tam Tam nelinistit. Se incheie o etapa, zice Sara. Incepe alta si-o sa fie bine. Prezenta ei m-a calmat. A venit si Vichi in pragul usii. E bunatatea personificata. Zambeste cald si-ti trece orice ai avea. Nimic nu se termina, se transforma.

Prima noastra dimineata a fost frumoasa. A inceput devreme, la 6.30, dar m-am trezit cu mult inainte sa sune ceasul. Am facut pachetele pentru amandoua iubirile mele. M-am dus cu Vladimir la gara aratandu-i un drum nou, pe scurtatura. N-am vorbit mult dar  in amandoi era o bucurie cuminte, sora cu bunavointa. I-am cumparat cartela, l-am urmarit cu privirea pana a disparut in tren si-am plecat de la gara cu inima plina. Drumul pana acasa mi s-a parut foarte frumos, in aerul curat al diminetii. Pasarile cantau pe strazile linistite, din cafenele iesea miros de cafea proaspat rasnita si patiserie calda. Ce noroc sa am prilejul unei plimbari matinale, ce noroc sa traiesc ziua asta frumoasa, ce noroc sa fiu inconjurata de atatea fiinte minunate!

IMAG0399

5 thoughts on “A VENIT!

Leave a Reply

