SCURT REZUMAT

Stau in bratele mamei. Sunt doar o eterica aglomerare de particule. Mananc iaurt. Soarele ma incalzeste, trenul ma duce, raul curge scanteind, iar mie tare imi place iaurtul…nu suntem fiinte umane care ne straduim sa avem o experienta spirituala, ci taman invers, fiinte spirituale venite pentru o experienta umana. Hmmm, pai daca asta ar fi ultima mea zi aici si mi-as trece in revista experienta umana cam cu ce m-as alege?

Am vazut un film intreg. La final m-am simtit bucuroasa pana la lacrimi. Experienta mea e misto! Sunt extrem de recunoscatoare pentru curiozitatea cu care am fost inzestrata.  Mi-am pastrat mereu intreaga dorinta de a cunoaste/intelege natura umana in toate dimensiunile ei. Mi-ar placea sa public intr-o carte felul in care mi s-a dezvaluit. S-ar chema Dezbracati. Ar avea si capitole cu sex explicit.

Se intoarce copilul!!! De cand am declarat-o pe regina vie si bine merci lucrurile se petrec magic. Mamaa eu vin sa stau cu tine… Bine, vino. Asa de simplu a fost. Saptamana viitoare se muta la noi. Ma simt pregatita. Doar imi incep zilele cu legamantul azi ingriesc  de toti copiii mei.

Agnes a plecat de la cafenea. In economia Universului cred ca e un lucru bun. Decizia a dus la disparitia eternelor conflicte ea vs.Anna. Golul lasat in schema imi da peste cap programul, dar cred cu tarie ca starea naturala a lucrurilor e echilibrul si ca e in curs de restabilire.

Muncesc o gramada. Dorm bine. N-am multe de povestit. Adica am, dar seara intamplarile zilei parca se risipesc, parca nu mai au detalii sau relevanta. Ma invaluie doar un sentiment de datorie implinita. Cu el ma cuibaresc in bratele barbatului meu.Imi vine sa tac. Dau din gura o gramada, dar spatiile dintre accesele de vorbarie sunt mai mari.

Diminetile cu orele lor putine le tin pentru dragoste pe furate, pentru o cana de ceai, o baie pe indelete, o leaca de yoga. Simt sa ma ingrijesc, sa explorez universul care sunt, sa ma intorc la mine ca la o casa parasita de mult.

Vin acasa, in Romania, la sfarsitul lunii. Imi aduc iubitul. E emotionat. Sunt emotionata. As vrea sa-i arat toate locurile pe care le iubesc(si nu sunt putine), sa cunoasca toti oamenii pe care ii am dragi. Poate ca va ramane ceva nearatat, ceva nefacut, cineva pe care nu vom apuca sa-l imbratisam, dar asta nu-mi strica bucuria calatoriei. Viata nu e despre planuri, e doar despre clipa asupra careia avem imensa putere de a decide cum o traim.

IMAG0394

9 thoughts on “SCURT REZUMAT

Leave a Reply

