MAGIE, MAGIE, MAGIE

Ploaie, ceai, calculator…o ora la dispozitie sa scriu. N-apuc sa raspund si la mailuri, dar nu ma mai grabesc. De la intamplarea cu piciorul am decis sa invat arta asta a negrabitului. Invat sa manuiesc forta ce transforma realitatea in ceea ce vreau eu.

Ieri, de exemplu, trebuia sa fiu la 9 in Cascais, dar nu am renuntat sa-i pregatesc iubitului pachetul pentru pranz, n-am mai alergat de nebuna prin casa. Mi-am zis doar ca e timp pentru toate, iar la maxim 9.15 o sa fiu la cafenea. Claudio imi spunea sa-i dau zor intrebandu-se cum voi reusi cand sunt inca in pijama si nu ma agit. Magie, dragul meu, voi face magie!( m-am dat mare, nu eu fac magie, ea exista doar o folosesc )

Spre gara nu m-am mai rostogolit pe strazi ci am mers normal, nu m-am uitat deloc la ceas, iar cand in minte imi veneau intrebari  ziceam ca sunt exact acolo unde trebuie sa fiu. Ajung langa gara. Aud anuntul pentru trenul care tocmai pleaca. Stiam ca nu mai pot sa-l prind si cu liniste am spus “nu-i nimic”.

Sunt pe peron. Descopar cu bucurie ca desi anuntul de plecare se difuzase trenul abia sosea in gara. Cele cateva minute de intarziere au fost tot ce-mi trebuia. La 9.15 eram la cafenea.

Urma un pranz de 27 de persoane. Aniversarea unei doamne-spiridus de 70 de ani, new-yorkeza get beget coborata parca din filmele lui Woody Allen, apriga si capricioasa care ori te iubeste pe viata ori te dispretuieste inversunat, macazul sentimentelor fiind comutat intr-o directie sau alta de prima impresie pe care i-o lasi. Invitatele americance si ele, printre care sotia ambasadorului. Aveam asa un pic de emotie pentru ca americanii sunt clienti foarte exigenti, iar micuta doamna in ciuda celor maxim 150 cm pe care ii masoara domina autoritara spatiul in care se afla.

Cu o zi inainte a luat pranzul la noi si a fost incantata de mancare. Eu stiu ce pun in farfurii, deci nu-mi faceam griji cu asta, dar n-as fi vrut sa dau rateuri cu timpul, cu temperatura felului principal(a zis ca uraste mancarea rece/ calduta), sau cu orice alt mic detaliu. In fine aveam un murmur subteran de neliniste asta pana m-am apucat efectiv de treaba. In clipa in care incep ma simt locuita de ceva puternic. Imi da precizie gesturilor, liniste interioara si solutie imediata pentru orice ar aparea de rezolvat. Anna spune ca sunt ca o insula de pace in plin ocean agitat.

Simt bucurie, o imensa, calma bucurie. Mi se pare ca fiecare gest facut cu grija creaza frumusete, transmite iubire, atinge inima celorlalti.Sunt o artista, iar opera mea de arta e insasi viata pe care o duc, indiferent ce fac.

Despre cum s-au desfasurat lucrurile in amanunt ieri, nu mai am timp sa scriu, dar voi pune aici mesajul transmis Annei de catre doamna-spiridus

How can I ever thank you enough for the best birthday of my life? Everything was spectacular, topped off by that cake..which was for sure the best thing I have ever eaten. Yes I was very touched. And I still am.

Tortul de care pomeneste e cel pe care l-am inventat acum doi ani de ziua lui Claudio. E a doua oara cand il fac la cafenea, iar cei care-l gusta sunt fermecati pe loc.

10 thoughts on “MAGIE, MAGIE, MAGIE

  1. Am citit zambind, cu bucurie asa…imi place, imi placeee tare mult…evident ca am deschis pozele, sa vad mai bine bunatatile, iar primul lucru: mi-a picat privirea pe chestiutzele in forma de inimioara—arata minunat!
    de tort, n-am cuvinte, insa poate ai timp sa-l faci si aici, sa fiu o fericita degustatoare :)…abia astept sa te vad!
    te pup si te iubesc..

    • Ma gandesc sa organizez o seara pentru toti cei care vor sa petrecem un pic de timp impreuna atunci cand venim la Bucuresti. Mai e putin, de azi intr-o luna!!!!!

  2. Sper ca de data aceasta sa te pot vedea mai pe indelete.Mi-ar face mare placere sa accepti ajutorul meu ca sa-ti fiu ucenica in organizarea acelei seri la care te-ai gandit s-o petreci impreuna cu cei care te asteaptam cu nerabdare si mult drag.

Leave a Reply

