RETETE, RETETE!!!

Azi m-a sunat Mara. Nu ne mai auzisem de 1000 de ani. Din vorba in vorba mi-a spus ca ii place mult blogul meu cu mancare unde gaseste inspiratie, mangaiere si bucurie. Aoleu de cand n-am mai dat pe-acolo…

Cand m-am intors acasa,  intru pe blog ca intr-o incapere incuiata demult. Il rasfoiesc si mi-e dintr-o data aproape iar.

Nu stiu unde fug zilele, sau cum le traiesc eu de raman o multime de lucruri care-mi plac undeva in umbra uitarii. Gata cu chestiile astea, mi-am zis. Sunt aici, acum, si asta e momentul sa fac ceva sau sa continui sa ma plang dand vina pe timp.

Aveam pregatite o multime de drafturi, poze, idei care asteptau sa ia forma finala si sa plece in lume. Cu asta mi-am ocupat seara, cu pregatitul lor.

In urma activitatii febrile 12 retete noi va asteapta aici.

Sper sa va inspire si sa va bucure

4 thoughts on “RETETE, RETETE!!!

  1. ….Imi plac la nebunie,Lola……nu prea am eu de unele…un blender,un storcator…..condimente….sau fructe crescute in pamantul lor…..da nu-i bai….esti o….. super-tare sursa de inspiratie……zau…..te pup duuuulce……..

Leave a Reply

