???!!!

Bucataria cafenelei e deschisa. Gatesc la vedere. Faptul asta are un avantaj fabulos. Aud si vad tot fara sa fiu  parte activa. Uneori am reactii interioare la dialogurile celorlalti, alteori nu. Cand pot asculta cu  neutralitate e foarte frumos. Gasesc in a observa infinit mai multe bucurii decat intr-un dialog direct, care-mi angajeaza mintea si ma face constienta doar de ego-ul meu.  Asa vad cu adevarat, am acces la toate detaiile care altfel mi-ar fi scapat.

Oamenii vin, pleaca, lasandu-si povestile, parfumurile, urmele de buze pe pahare, servetelele mototolite… Ii las sa fie, sa se dezvaluie, iau cunostinta direct de prezenta lor, atat de direct incat intre mine si ei se sterge orice diferenta. Cand pot fi martor constient sunt Viata  reflectandu-se pe sine.

Curiozitatea mea e fara scopul de a primi raspunsuri. Ma fascineaza misterul, neintelesul lumii asteia, amestecul de lucruri aparent haotice care se misca, depinzand unul de altul, precum rotitele unui ceasornic. Imi place sa ma mir. Cu cat stiu mai mult cu atat nu inteleg nimic si ma minunez.

IMAG1560

3 thoughts on “???!!!

Leave a Reply

