JOCUL

Anunt cu mandrie ca am completat seria celor 30 de pliculete de zahar cu indragostiti si asa cum am promis cuiva cu chef de joaca, voi scrie mai jos cele 30 de mesaje traduse.

INDRAGOSTITII:

-BEAU CAFEA SUB CLAR DE LUNA

-SE BUCURA FACANDU-SI MICI PLACERI

-SE GANDESC UNUL LA ALTUL TOATA ZIUA

-ADORA SURPRIZELE

-ISI LASA SEMNE

-ADORA SA SE PLIMBE

-OFERA PROTECTIE

-ISI DAU CE AU MAI DE PRET

-AU INIMA CALDA

-LE PLACE SA IMPARTASEASCA

-NU-SI IAU VACANTA UNUL DE LA CELALAT

-GASESC TOT TIMPUL MOTIVE SA SARBATOREASCA

-SUNT VISATORI

-SE SIMT MEREU CALZI

-SUNT IMPREUNA

-AU SARBATORILE PROPRII

-ADORA UN MOTIV BUN SA SE ATINGA

-TRAIESC MOMENTE MARCANTE

-NU STAU UNUL FARA CELALAT

-VORBESC DIN PRIVIRI

-AU TOT TIMPUL POVESTI SA-SI SPUNA

-LE PLAC AVENTURILE

-ISI SPUN SECRETELE

-MERG PANA LA CAPATUL LUMII

-SE SIMT SPECIALI

-SE SIMT IN NORI

-ZIC LUCRURILOR PE NUME

-SE SPRIJINA

-LE PLACE EXCLUSIVITATEA

-N-AU NEVOIE DE MULT

DSC08745

 

10 thoughts on “JOCUL

  1. Lola, am citit biletul tau in Varanasi, in pat/camera cu vedere la fluviul sfint al hindusilor si m-am bucurat sa vad ca ai continuat jocul🙂

  2. Draga Lola, iti scriu in afara subiectului. Din postarile anterioare,stiu ca ai renuntat la zahar si l-ai inlocuit cu stevia. Eu vreau sa imi moderez dependenta de dulce (nu zic ca vreau sa scap definitiv,ca nu ma vad asa puternica si in fond 1 biscuite nu =dezastru,ci tot pachetul) ; nu vreau sa folosesc zaharina sau tot felul de indulcitori artificiali, asa ca m-am gandit la dulco-stevia. Am citit despre indulcitori si tot dau de anti-recomandari impotriva lor, cum ca iti deregleaza senzatia de satietate si iti maresc apetitul. Rugamintea mea e sa-mi spui,desigur daca vrei sa impartasesti asta, cum te-ai simtit dupa ce ai inceput sa folosesti stevia si daca ai observat asemenea manifestari cum am enumerat mai sus, in special cea legata de atingerea satietatii. Multumesc🙂

    • Pe mine stevia m-a ajutat mult. Cu ea am putut sa-mi potolesc nevoia irezistibila de dulce de la inceput. N-am observat nici o modificare de apetit.
      Nu e grozava in prajituri coapte, dar e minunata in ciocolata de roscove, in creme sau cu fructe.
      Oricum dupa ce renunti la zahar, in scurt timp dulcele obisnuit ti se va parea groaznic de…dulce.
      Daca mai ai intrebari sau nevoie de suport sunt aici
      Te imbrtaisez si-ti multumesc ca ai grija de tine

      • Multumesc ca ti-ai facut timp sa-mi raspunzi. Mi-ai dat o idee cu ciocolata de roscove, uitasem de ea. Deocamdata nu merit cuvintele tale, nu am grija cu adevarat,inca mai am scapari (de fapt, chiar excese),dar eu incerc si tot incerc…
        Te imbratisez si eu, tare, tare!

      • Daca te incurajeaza cu ceva sa stii ca toti facem excese si avem scapari. E normal, nu suntem roboti. Incearca sa fii blanda cu tine. Faptul ca ai devenit constienta de chestia cu zaharul, crede-ma, e un salt urias. Cu dragoste o sa vezi ca poti sa-l scoti din hrana ta.
        Nu te lupta, mediteaza asupra corpului tau, nevoilor lui. Asculta-l si iubeste-l
        Sa stii ca meriti🙂

Leave a Reply

