7 SIRAGURI DE MARGELE SI 5 INGERI

7 siraguri de margele si 5 ingeri au ramas de la targ. Pentru ca scopul targului a fost unul caritabil iar parte din banii obtinuti acolo i-am donat, ma gandesc sa continuam aici sa daruim. Cine vrea sa cumpere si sa daruiasca mai departe trebuie doar sa-mi scrie la lolafactory@gmail.com

Eu voi da 50% din bani unui om care are nevoie si va voi povesti cum a fost

Mi-e tot mai limpede un lucru. Daruind primim. Stiu ca suna super-rasuflat, dar verific adevarul asta, il practic invatand sa ma dezleg de frica zilei de maine, de sentimentul de nesiguranta. Sa stiti ca functioneaza, ca pe caile ei nestiute Viata imi da inzecit atunci cand simt belsugul si ofer cu sentimentul ca nu se va termina niciodata.

Daca tot e vorba de ingeri o sa va spun o poveste pe care mi-a zis-o Miguel-ingerul.

Era o femeie ramasa vaduva. Barbatul ei a lasat-o plina de datorii asa incat dupa moartea lui creditorii i-au luat  tot ce avea, mai putin o ponosita lampa cu petrol. Disperata se duce sa ceara ajutor unui intelept. Acesta o intreaba daca mai are ceva prin casa. Nimic, absolut nimic a zis femeia plangand. Gandeste-te bine! Chiar nimic? intreaba inteleptul.

– Am o amarata de lampa cu petrol pe care n-a vrut nimeni s-o cumpere, nu valoreaza nimic.

– Mai e ceva petrol in ea?

– Putin, putin de tot.

– Bine, du-te si vinde-le vecinilor tai petrolul. Toti au nevoie de lumina.

Femeia se duce pe la vecini si le da gazul din lampa pentru cativa banuti. Spre surprinderea ei vede ca dupa ce golea lampa aceasta se umplea la loc cu o cantitate egala, nici mai mult nici mai putin, dar suficient cat sa umple lampa altcuiva. Si asa ea a reusit sa isi plateasca datoriile, apoi sa duca o viata imbelsugata.

Miguel, care apare mereu din senin cand ma framanta ceva mi-a dat un raspuns important prin povestea asta. L-am  tradus cam asa. Bogatia nu e o acumulare substantiala de bani, ala e un blocaj. Abundenta e atunci cand gasesti sursa ei inepuizabila si te inscrii in circuitul lumii lasand-o sa treaca prin tine mai departe, oprindu-ti doar cat ai nevoie sa traiesti, iar sa traiesti n-ai nevoie de mult.

Am cunoscut oameni foarte bogati si mi-am dat seama ca indiferent cate zerouri aveau cifrele din contul lor, la nevoile zilnice nu erau cu nimic diferiti de mine. Sunt cu totul pentru abundenta, pentru bogatie, cred in infinitul posibilitatilor, dar prin poveste mi-am dat seama ca aveam nevoie doar de o perspectiva diferita ca sa vad preaplinul vietii mele ACUM, nu cand voi castiga la loto.

Oameni buni ceea ce face ca petrolul din lampa sa nu se termine niciodata e in inima noastra. Putem da linistiti mai departe, invartind roata lumii , crescand energia , ajutand o alta realitate sa apara.

12 thoughts on “7 SIRAGURI DE MARGELE SI 5 INGERI

  1. doi ingeri sa ia trenul si sa se opreasca la gara in bucuresti. apoi sa zboare putin pana la mine in dormitor. stii tu…
    love,
    lulu

Leave a Reply

