DE LA TARG

Am reusit sa incarc pozele de la targ.

Targul a fost o experienta care m-a bucurat adanc. Pe masa noastra Romania arata bogata, traditional-sofisticata, chiar sexy daca e sa mentionez desu-urile celor de la Jolidon. Au fost gemuri si dulceturi de la Topoloveni(Dumnezeu sa le dea sanatate!), siropuri, sosuri plus alte dulceturi de la o firma de familie, foarte ademenitoare si ele, vinuri, mici tablouri pictate pe matase, farfurii de Horezu. Eu am facut biscuiti cu nuca si scortisoara, bomboane de roscove, inimioare de grau integral cu rozmarin, margele, ingeri si planse cu motive traditionale pe hartia dragilor mei prieteni de la Moara de hartie.

Am pictat panoul cel mare in care mi-am distilat ideile despre ce-i pentru mine Romania. Domnul ambasador a exclamat cand l-a vazut prima oara “ai facut un prapure asa cum facea Horia Bernea”. M-am simtit onorata de asemanare. Eu cand l-am lucrat aveam in minte laicerul pe care  bunica-l tinea  pe perete in bucataria de vara, cel la care ma uitam seara intinsa in pat, asteptand, rupta de oboseala de la joca, sa fie gata masa. De cele mai multe ori adormeam privindu-l, stiindu-i pe de rost geometriile, gasindu-i mici greseli, mangaind lana aspra si colorata. Mi-a ramas intiparit pe degete si pe inima.

M-am simtit iar copil cu care Viata e buna. De la o vreme traiesc starea asta in tot mai multe imprejurari. Gasesc mereu intelegere, drag, acceptare la cei din jur. Sunt lasata sa ma joc. Oamenii din cercul de-aici ma inconjoara cu dragoste.

Mi-e dor de-acasa, foarte dor. Vreau sa-l iau pe Claudio si sa venim in ianuarie, dar pana atunci ma pregatesc pentru ziua Romaniei. Deja simt miros de sarmaleeee!!!!

This slideshow requires JavaScript.

12 thoughts on “DE LA TARG

  1. Imi imaginez ,Lola cata munca…..cate emotii ai investit in proiectul asta…….bravo,Lola……….sunt sigura ca te-ai simtit minunat……..Sa vina 1 Decembrie…..sa-l sarbatorim impreuna……..

  2. Tu faci atatea lucruri minunate! Cred ca ai ajuns sa faci, in viata, lucrurile care iti plac cel mai mult. Totul pare o poveste si eu as vrea, adeseori, sa fiu in locul tau: sa fac margele, prajiturele, tablouri, sa lucrez intr-o cafenea.

  3. Panoul facut de tine sintetizeaza minunat ceea ce purtam noi romanii in suflet. Felicitari! M-a emotionat! Si mi-a amintit de laicerul din bucataria de vara a strabunicii mele🙂

  4. Ce mica e lumea asta.. Ti-am citit blogul ani la rand si cumva, undeva, l-am pierdut prin Google Reader. Si iata ca am revenit astazi, printr-o intamplare.
    Lucrez ca PR la Jolidon si am descoperit postarea ta in monitorizarea zilnica pe care o fac. Si m-am minunat inca o data cum se leaga toate asa frumos..
    Felicitari pentru proiect! Multumim de aici, de acasa, ca ai impartasit o bucatica din frumusetea tarii noastre!

Leave a Reply

