IN ECHILIBRU

Haosul chema ordinea. Ieri scriam de vraiste. Primul pas a fost s-o vad cu alti ochi, s-o accept, firesc venind apoi randuitul.

In prima faza am aranjat sa ma duc doar patru ore pe zi la cafenea, lasand astfel spatiu fizic  pentru celelalte lucruri mereu amanate si generatoare de presiune.

Aseara, dupa plecarea lui Claudio aveam ganduri vitejesti, cum o sa stau eu o bucata de noapte pictand plansele cu motive traditionale. Dupa ce-am facut doua am simtit ca dezordinea in care trebuie sa ma ridic mereu si sa cotrobai dupa una alta nu ma ajuta, ba chiar ma enerveaza si-mi taie cheful. M-am simtit rupta de oboseala, parca ma lua  raceala asa ca inainte de ora noua m-am dus sa ma culc.

Bineinteles ca vocea aia cu ton aspru aparuse spunandu-mi cat de… in fel si chip sunt, dar am lasat-o in voia ei, am facut un scurt autotratament Reiki si dusa in lumea viselor am fost.

Dimineata am deschis ochii la 5. Imi plac zorii cu tacerea lor absoluta. Asta e momentu,l mi-am zis. Am iesit de sub plapuma fara regrete, fara zgribuleli desi in casa s-a facut frig.

M-am mutat cu toata harababura in camera fetelor unde pot sta ca omul la masa sa lucrez. De fapt harababura s-a restrans natural, s-a pus in cutii, la indemana pe-o raza de intinzatura de mana imprejur. Alta viata!

Mi-am facut ceaiul, am aprins lumanarea din ceasca de portelan, mi-am pus ceva frumos sa ascult regasind indumnezeirea gestului dezlegat de timp, de obligatii, de bla, bla, bla-ul din cap

Livingul e curat. Azi e greva generala. Nimic nu se misca. Grevele mi se par inutilo-paguboase, deci muncesc si ma rog ca noi toti sa fim luminati, sa invatam sa traim, sa stam in echilibru, in punctul dintre ordine si dezordine, vazandu-ne cu iubire de treburile noastre maruntele.

4 thoughts on “IN ECHILIBRU

  1. Am auzit la știri despre trecând din Spania si Portugalia si chiar mă întrebam, oare cum s-ar transfigura imaginea lor pe blogul tau. Am primit raspunsul mai repede decât mă asteptam🙂

  2. Despre greve era vorba, dar iphonul meu s-a ținut mai destept si m-a corectat scriind “trecând”. Sa acceptam si de la lucruri, ca si de la oameni, asemenea manifestatii de… candoare. (Iar m-a corectat si a scris “candidez”, dar de data asta i-am tăiat-o scurt.)

    • 🙂
      Casa noastra e pe ruta demonstratiilor. Mereu ma uit la oamenii care trec pe sub geam. Unii par implicati, altii vorbesc la telefon sau intre ei…Ma intristeaza de cele mai multe ori, dar azi Laura mi-a spus ceva cu sens. Lasa pe fiecare cu treaba lui. Oamenii astia sunt la faza strigatului neputintei pe strada. Asa fac ei. Tu faci altfel si e bine cum e. Da, are dreptate.

  3. First and best version;)

    Total de acord cu tine in privinta grevei. Eu am facut greva necumparand nimic in ziua respectiva, nici nu aveam nevoie:)

    Te imbratisez cu si pentru seninatate

Leave a Reply

