EU=TU=VIATA=DRAGOSTE

Dragostea e spirala, Viata e spirala, Dragostea e Viata, Viata sunt Eu, Eu sunt Dragostea,  Tu esti Dragostea, Tu esti Viata, atunci Tu esti Eu…Cand te-am recunoscut asa intre noi nu mai exista spatiu, nu mai exista diferente si ce ne  ramane de facut pana la capat e un schimb necontenit de daruri.

Ieri de exemplu a fost asa:

La un moment dat a intrat in cafenea o Femeie. Stiu sa recunosc fiintele trezite. Era una. Cand i-am asezat pe masa cana de ceai am vazut ca avea cartea – Tao al femeii. N-am zis nimic, poate doar am ramas cu privirea pe titlu pret de cateva secunde in plus. Pe dinauntru m-a cuprins un val de drag, de speranta, de…

A plecat. Seara Anna ma trimite la raftul cu carti, unde altfel nu m-as fi dus si acolo gasesc cartea Femeii lasata in dar. Deschid la intamplare. Versestul 30- CURAJUL

Femeile care se aventureaza in necunoscut croiesc drum pentru cele ce vor veni. Fiind pioniera in ceva creezi oportunitati pentru cele care vor sa faca acelasi lucru. Devine mai putin riscant.

Inteleptele isi amintesc de bunicele lor in timp ce-si urmeaza propriul drum.

Tao al femeii e explorarea.

Nimic nu e intamplator. Chiar dimineata vorbeam cu Agnese si Anna despre pionieratul nostru, despre parte din ingredientele lui numite teama si nesiguranta. Seara gasim semnul asta mic de incurajare.

Inainte sa plec acasa Agnese a scos din cuptor o tava cu tarte de morcov. Unele, marcate cu cate o stafida in varf  le-a facut special fara zahar sa pot manca si eu. Inauntrul cafenelei era cald, bine, pe mese ardeau lumanari, mirosea a scortisoara. Agnese imi pregatea tarte pentru drum. A facut un pachet frumos si mi l-a intins cu drag.

Doamne, cred ca a trecut o gramada de timp de cand nimeni nu mi-a mai pus merinde! Mi-am amintit de bunica. A fost un an cand am stat la ea la Campulung. Ne trezeam zilnic  in mirosuri de ceva bun pe care ea ni-l pregatea pentru pachet. Afara era iarna cu zapada multa, cu ger,  inca intuneric, apa de spalat pe ochi, rece ca gheata, dar totul a ramas invaluit in caldura emanata de tigaile si inima  Bicai.

Darul dragei de Agnese l-am savurat in tren privind pe fereastra noaptea, dar deslusind doar o mutra fericita reflecatndu-se in sticla geamului.

Acasa am intrat pe net. Gasesc un comment de la Cici  si asa descopar ce minune de blog scrie. Alt dar binecuvantat!

Inainte sa adorm, in bratele iubitului meu am multumit ca mi-e dat sa traiesc asa.

Doamne ajuta!(cui saruta🙂

6 thoughts on “EU=TU=VIATA=DRAGOSTE

  1. Ce postare frumoasa si cat de dor mi-a fost de povestile tale cu lucruri simple si firesti…..
    si merci de citat…se potriveste bine cu cateva din gandurile si trairile recente

Leave a Reply

