IUBIREA E CERC

Timpul, in conventionalul lui mi-a jucat o festa simpatica. Marti am fost derutata rau cu ora veche/ora noua pentru ca nu stiam ce ceas graieste adevarul. De exemplu la cafenea n-am dat crezare ceasului de la cuptor zicandu-mi ca nimeni n-o fi stat sa-l potriveasca si m-am uitat la cel al telefonului, stiind ca masinariile astea  se regleaza singure, automat.

Prin urmare cand telefonul a zis ca e 7 mi-am luat frumusel geanta si m-am pregatit de plecare. Anna ma intreaba “pleci?”. “Da”, ii raspund in nevinovatia inimii mele. “Bine”, imi zice ea cu blandete.

M-am uitat la ceasul garii din Cascais, dar n-am vazut decat ce ma interesa-minutele, pentru ca de ele imi aratau cat mai am de asteptat trenul. Ajunsa in Lisabona am privit fascinata ce frumos se misca secundarele orologiilor de pe peron, cu cercul lor rosu in varf de bat, toate sincronizate perfect, dar jur ca n-am vazut ce ora e.

In drum spre casa o mai lalai putin sa cumpar una-alta si cand intru pe usa Claudio ma intreaba mirat “Ce s-a intamplat, de ce ai venit mai devreme?”

“Mai devreme?????”

Imi arata ca e 7.30. Se uita la telefonul meu, imi zice ca functia de reglare automata a orei era pe off , iar eu stau asa cu ochii mari, in deruta.

O sun pe Anna sa-i explic plecarea mea intempestiva. Rade in hohote si-mi marturiseste ca stia cat e ceasul, dar a crezut ca pur si simplu m-am saturat, ca vreau acasa, chestie cu care a fost perfect impacata. Mai radem ce mai radem si tacerea noptii se lasa peste toate.

In ziua urmatoare n-am lucrat. Fara sa-l identific imediat, m-am simtit inca de la trezire invaluita intr-un sentiment bun, cald.  Anna din momentul plecarii mele din cafenea mi-a revenit in minte. Anna cu intrebarea ei fara umbre pleci?, Anna dezlegandu-ma firesc…

Doamne ce iubita sunt! Asta era sentimentul pe care nu stiusem sa-l formulez. El ma invelea si alinta.

M-am facut blanda cu mine, iar situatiile exterioare, cum e cea de mai sus imi releva blandetea. De cand ma iau asa cum sunt si ceilalti ma accepta cu seninatate, imi recunosc libertatea de a fi.

Dragostea e un cerc. Cu cat pui mai multa, cu atat mai multa ti se arata.

Aseara a mai fost un moment care mi-a indicat limpede Cercul. In ziua mea libera Anna a cazut pe scari. Ieri avea un deget, de la mana, umflat, dureros tare. I-am zis ca ii pot face un pic de tratament Reiki sa-i mai ia din durere si sa-i grabeasca vindecarea.
A fost de acord. La scurt timp dupa ce i-am luat palma intre palme am simtit pentru prima oara de cand fac Reiki intensitatea fortei care trece prin noi. A fost ca un val de caldura ce-mi izvora din piept si mi se raspandea in tot corpul. N-aveam ganduri concrete, doar o stare in care totul era perfect. Mainile nu mi s-au incalzit, ca de obicei, s-au infierbantat. Au fost cateva minute de-o intensitate la care am fost martor recunoscator ca Dumnezeu isi randuieste lucrarea.

Anna mi-a spus  “s-a facut foarte fierbinte intre palmele tale”

Dupa, ma gandeam ce-a facut experienta asta asa diferita, asa intensa.

Dragostea neconditionata, recunostinta, lipsa oricarui gand de frica…ele ne curata si ne lasa sa fim uneltele folositoare ale divinului.

6 thoughts on “IUBIREA E CERC

  1. Am o intrebare la tine. Nu ai putea sa ne spui, aici sua pe blogul de mincare, cam ce tapas-uri faci tu la restaurantul unde lucrezi acum? Adica niste idei macar, daca retete nu se poate.

  2. Stiu ce spui, dragostea neconditionata e calea spre vindecare… In astfel de clipe simti unitatea universala, si tu particula luminoasa alcatuind-o lalolalta cu celelalte!
    Mi-ar placea si mie sa invat putin Reiji, mi-ar fi de folos ca mama, cel putin!😉
    Te imbratisez cu dor!

  3. Atunci cand eram copii si ne loveam iar mama ne lua in brate si ne saruta locul lovit, ne trecea ca prin minune!!!! de aici tind sa fiu intru totul de acord cu ce spune acuarele, ca dragostea neconditionata e calea spre vindecare. Dar, exista un dar, sau un don, exista oameni si oameni, exista oameni cu carisma si exista oameni care radiaza iubire, si mai exista si multe alte feluri , fiecare cum l-a lasat Divinitatea. Admir oamenii care au suflet mare si emana iubire, iradiaza stare de bine in jur, …..te admir pe tine minunata Lola!

Leave a Reply

