VIATA E DOAR IUBIRE!

Viata e doar iubire!

Piesele unui puzzle urias se aranjeaza in jurul meu si in mine astfel incat: vad, simt, aud, traiesc zilnic dragoste. Cercul feminin pe care il ceream ma inconjoara acum. Au venit femeile asteptate. Ne intalnim, vorbim, plangem, ne imbratisam vindecandu-ne reciproc ranile, intarindu-ne credinta in puterea infinita a Vietii.

Saptamana asta, de luni pana joi am stat in Cascais cu Vladimir. Claudio a fost plecat  la Madrid, iar eu am simtit sa ma duc in casa Sarei. A fost un timp sacru. Sara, Vichi(sora ei) si Joana(fiica) mi-au daruit  serile, diminetile,  intelepciunea inimii lor. Ne suiam asa ca intr-un balon, cu care calatoriile erau posibile. Prezentul se intrepatrundea cu trecutul, cu viitorul, viata asta cu altele, totul devenind una.

Ele sunt legatura mea cu pamantul sacru al Americii de Sud, ele sunt familia fiului meu acum. Trebuie sa va spun ca-l ajuta enorm sa se curate de durere. E senin, balnd, iubitor. Isi lasa inima sa straluceasca.

Miercuri am avut privilegiul unei zile intregi cu el si-am petrecut-o in tihna, in acceptare, in armonie, in abundenta. Niciunul din vechile noastre butoane pentru activat durerea nu mai functioneaza.

Cascais e un loc magic pe harta vietii mele. Minunat cum ma intorc, cum il reintegrez in cotidian fara sa renunt la Lisabona care mi-e acum casa. Iau trenul, ma duce acolo, dar e si vehicul spre adancurile mele, caci mereu mi-e usor sa meditez cele 35 de minute cat dureaza calatoria. Deschid ochii in Estoril, vad Cascaisul in zare cu coasta lui rotunjita. Simt o fericire fara margini. O sa fac vraji la House of wonders, o sa intalnesc oameni, o sa petrec timp cu Anna, sau cu Agnese, sau cu Suzana, o sa-l vad pe Vladimir, o sa stau putin pe plaja, o sa simt furtuna apropiindu-se, o sa beau ceai cu Vichi, o sa povestesc cu Sara, o sa merg miercurea la targ, o sa cumpar paine arabeasca de la Sacolinha pentru cele mai grozave sandwich-uri, o sa merg pe stradutele mele preferate…

Mi-e dor de Cici. Ea a plecat din Cascais, dar e foarte prezenta in inima mea, in gandurile mele, in rugile mele de bine.

Seara iau trenul inapoi. Oh, Lisabona, orasul de care te indragostesti ca de o fiinta, care ti se infiltreaza in sange, care te vrajeste definitiv. Asa m-a prins, fara scapare. In ea e o casa alba, pe deal, pe strada cu tramvai galben. Casa e alba si in interior, cu ingeri colorati pe pereti, cu obiecte magice, cu randuieli, cu aburi aromati iesind din cuptor, cu planse insirate pe jos, cu margele, cu vopsele, cu dragoste. Aici imi gasesc iubitul, darul cel mare al Vietii. Inteleptul, tacutul, magicul meu Barbat. Cu cat ma dezvolt in feminitatea mea, sprijinita de femeile din jur, cu atat ma simt mai conectata la el. Nimic nu e separat de nimic.

Si in Lisabona s-a creat un cerc feminin – Laura, Antoaneta, Irina, Nicoleta, Rasa minunatele mele prietene pentru care multumesc mereu cerului.

Daca imi indrept gandul catre Romania descopar  alte cercuri, alte motive de fericire. Doamne, unde ma uit e doar bine, doar frumos, doar dragoste! Totul se intrepatrunde, se completeaza, se dizolva, se amesteca, se incheaga iar si se transforma in aur. Avem puterea asta, ea sta in gand.

Cand simt ca vin gandurile negre, cand corpul durere isi face simtita prezenta, m-am invatat sa spun asa:

Eu sunt lumina inimii mele stralucind in adancurile fiintei, transformand totul in comoara de aur a mintii lui Cristos.

Trimit dragostea mea in lume sa indrepte toate nedreptatile si sa desfaca toate barierele.

Eu sunt puterea dragostei divine extinzandu-se mereu!

6 thoughts on “VIATA E DOAR IUBIRE!

  1. In ajun de Sf. Dumitru,mi-am dat eu seama ca nu prea am citit eu nimic de la tine in ultimele zile…Si-mi ziceam….ce-o mai fi facand Lola..?….Ma bucur ca ti-e bine,ca va e bine……Sa traiti ,sa va iubiti ….,Binecuvantati sa fiti…..

Leave a Reply

