DRAGOSTEA UNEI FLORI

Va mai aduceti aminte de puiul de iedera? Povestea e in link, dar pentru cine se grabeste o sa spun ca planta asta primita cu misiunea s-o ingrijesc e cu mine de mai bine de doi ani.

A stat aproape tot timpul in dormitor. N-a avut niciodata pretentii prea mari, a ramas o miniatura de iedera, verde si fericita, m-a ajutat cu energia ei cand aveam dureri, mi le lua pur si simplu indata ce o apropiam de mine, a stat pe intuneric o saptamana cand am plecat in vacanta si am uitat-o in camera cu obloanele trase fara sa i se vestejeasca vreo frunza.

Intr-o zi m-am gandit s-o mut in living, sa fie cu celelalte plante, la mai multa lumina. In acelasi timp am uitat de minunea care se manifesta prin ea. O vreme n-am bagat-o in seama, dar de-odata am vazut ca sufera, ca s-a ingalbenit, ca nu-i e bine.

I-am schimbat locul, in aceeasi camera, i-am schimbat pamantul, am dragalit-o, dar degeaba, galbejeala frunzelor nu-i trecea nicicum.

Ea vrea inapoi, vrea sa fie cu mine in dormitor! Asta mi-a fost gandul luminat, venit cu un val de dragoste in inima, asa cum n-am simtit niciodata pentru o planta.

Si-a revenit imediat, fara nici o ingrijire. E iar fericita. Mi-o spune cu frunzele ei intens verzi, cu vlastarii pe care ii scoate timida ca pe un soptit TE IUBESC!

 

6 thoughts on “DRAGOSTEA UNEI FLORI

  1. Asta e o versiune mai romanţată, aşa.🙂 Ca să fiu eu un pic mai realistă, Iedera preferă umbra. Expunerea la lumină prea multă duce la îngălbenirea frunzelor. E o reacţie naturală şi normală.

Leave a Reply

