CALEA MEA

Prin fundul iadului mi-a fost dat sa trec. El nu e mai departe de mine insami si nu va disparea niciodata. Cum zic inteleptii amerindieni ingerii si diavolii din noi trebuie casatoriti nu casapiti. Tinandu-i in armonie imi croiesc drumul.

Din negura s-a ivit calea, ceata s-a ridicat, iar la orizont straluceste soarele. Merg…

Vreau sa fac din viata mea ceva simplu si bun, sa fiu ca un flaut de trestie pe care Universul sa-l umple cu muzica lui

Calea Reiki
Tot ce trebuie sa stii…
Reiki:
calmeaza Mintea
incarca Sufletul
umple Inima cu compasiune
incalzeste Mainile
vindeca Trupul
Orice e mai putin, nu este Reiki, indiferent ce se spune…

Iata tot ce trebuie sa faci…

Sa primesti Tratament, ca sa te echilibrezi si sa-ti armonizezi Energia Vitala
Odata aflat in echilibru, primeste Acordajele, initiindu-te in Reiki
Odata initiat, fa Tratamente pentru altii, ca sa-i echilibrezi si sa armonizezi Energia lor Vitala
Odata echilibrati si armonizati, da-le Acordajele, initiindu-i in Reiki

Orice e mai putin, nu este Reiki, indiferent ce se spune…

A primi Tratamente
A primi Acordaje
A face Tratamente
A da Acordaje

Acesta este “Cercul Reiki al Vietii”

 — REIKI NO MICHI – James Deacon —

12 thoughts on “CALEA MEA

  1. Ma bucur tare mult pt tine,Lola…..Cu ceva timp in urma imi propusesem sa te intreb ca parere ai despre Reiki…dar luata cu drumurile ,am amanat…insa nu m-am mirat deloc vazand ca mi-ai luat-o inainte……Sa-ti ajute Dumnezeu……
    Si eu tot incerc sa-mi gasesc un Maestru…..dar…locuiesc in provincie si cursurile se fac in marile orase…e nevoie si de un timp in care sa lipsesc de la servici,departe si de familie…..Sau astea sunt doar motive ce ma tin departe ?…ce tradeaza nehotararea mea?…Te imbratisez cu mare drag…..o zi linistita iti doresc…..

Leave a Reply

