RADACINILE

S-a intors copilul meu drag. A adus cu el o lume, o lume de care mi-e dor, pe care o cant, pe care o desenez, pe care o traiesc interior. A adus in inima lui oameni atat de dragi, radacinile noastre, cei pe umerii carora crestem.

Intamplarile se leaga intr-un misterios fel. O sa va mai povestesc. Acum trebuie sa plec la cafenea.

Domnul Lese mi-a spus odata “Gratielus, nicaieri in lume nu poti cunoaste oamenii mai bine decat la carciuma.”

Calea mea pe la “carciuma” trece in vremea asta si intr-adevar aflu atatea.

Va imbratisez

This slideshow requires JavaScript.

2 thoughts on “RADACINILE

  1. Radacinile, ….simt dor si drag pentru aceleasi meleaguri , sentimente pentru care cuvintele mele sunt goale, nu pot exprima ce este in sufletul meu, (tu ai facut-o minunat!)…..sunt impartita intre doua puncte de pe terra si nu sunt nici intr-unul, dar radacinile, le simt acolo, ca un fir invizibil, care ma tine legata de acele minunate locuri!!!!……Pozele sunt ffff frumoase!
    Sa fii iubita!!!

    • Da, radacinile ne sunt in locul unde ne nastem. Nimic nu e intamplator.Am citit undeva ca structura apei din noi e aceeasi cu structura apei locului unde am aparut pe lume si ramane asa pentru toata viata.
      Te imbratisez cu dragoste!

Leave a Reply

