INDIAN FEELING

Margele pentru o minune de femeie care ieri a implinit 26 de ani.

Am primit ca dar bucuria ei de viata ce razbate atat de puternic printre randurile pe care mi le-a scris. Feminitatea e forta noastra uriasa, cu fiecare femeie pe care o simt recuperandu-si-o mi se pare ca balanta lumii se echilibreaza.

Suntem intelepte, puternice, magice!

De dimineaţă, am găsit avizul de la poştă
în cutiuţa poştală, dar, pentru că mă duceam la serviciu,
a trebuit să aştept toată ziua… Nu-ţi pot spune cât m-au frământat curiozitatea şi nerăbdarea
de-a lungul acestei zile. Abia aşteptam să le văd ! Mărgelele mele Lola Factory !
Am fugit într-un suflet la poştă, ca să ridic coletul
şi am fuga fuga am venit acasă… Am tăiat plicul cu foarfeca şi când le-am văzut…
Ale mele erau ! Ale mele sunt ! Ca şi cum mi-am recunoscut mărgele pierdute demult.
Sunt fericită ! Semne peste semne primesc de la viaţă.
Da ! India ! Şi acele spirale de pe ele, felul în care ai făcut soarele,
devin un laitmotiv în viaţa mea… Când pictez, îl pictez deseori.
Şi observ că-mi place şi că tot vine spre mine acest rotocol-vârtej, spirală… ce-o fi…
În weekend am fost la Horezu şi acum observ că ceramica pe care mi-am luat-o are acelaşi model.
Iar azi, aşteptam un alt colet cu o brăţară de cupru.
Din nou, acelaşi motiv, în plus, mi-a făcut cadou şi un inel de cupru, aceeaşi spirală.
Îţi mulţumesc din suflet pentru cadou !
Da, mâine împlinesc 26 de ani. Mă simt femeie şi acest sentiment mă face să mă simt fericită.
Tu nu dăruieşti mărgele, ci parcă faci un tablou sau o poză a sufletului femeii ce va purta mărgelele.
Femeia e artă.
Te iubesc !

4 thoughts on “INDIAN FEELING

      • In mare partea nu prea. M-am gandit mult zilele astea. Sunt ganduri care mi-au aparut de ceva vreme dar zilele astea au devenit mai ‘acute’. Tb sa le astern pe hartie, imi e groaza un pic, dar voi face. Nu ar fi prima data cand pun ceva pe hartie de care mi-e groaza. Dar va fi frumos, in final, pt ca stiu sa transform lucrurile.

Leave a Reply

