SUNT UN SPIRIDUS

Sunt un spiridus la House of Wonders! Stiti, locul pe unde biscuitii mei fermecati se duc in lume.

A fost asa din senin. M-au sunat sa ma intrebe daca nu stiu pe cineva sa le dea o mana de ajutor peste vara si m-am oferit sa ma duc 3 zile pe saptamana.

Visul cu cafeneaua nu ma paraseste, deci putina practica plus o intelegere directa a lucrurilor nu-mi strica.

Am deja trei zile la activ. Trei zile traite in ritm trepidant, trei zile de contact direct cu oamenii, trei zile de exercitii de prezenta. Vad, aud, simt!

Exteriorul imi reflecta interiorul, interiorul modifica exteriorul. Sunt mereu fata in fata doar cu mine insami.

Munca fizica e grozava. Ma face adorm seara cu mare usurinta, ceea ce e grozav. Am mintea clara, si o energie subterana, inepuizabila, care ma face sa uit de durerile corpului neinvatat cu atata efort.

Ce vad in mine? Imi vad egoul perpelindu-se, spunandu-mi sa-mi iau geanta si sa plec ca ce-mi trebuie  batai de cap cu un alt spiridus care sufera si arunca gunoiul in noi toti din jur, si ce-mi trebuie sa suport toanele oamenilor si acreala si aroganta si  alte alea care nu-mi plac.
Pe urma aud inima spunandu-mi tu aici trebuie sa fii acum, nu judeca,  o lectie, e Viata cu toate ale ei, daca pleci  eviti s-o traiesti. Va trece pe langa, nu prin tine. Am invatat sa recunosc adevarul pentru ca el vine cu liniste, cu acceptare si stiu ca inima are dreptate.

Miracolul se petrece. E invizibil, dar pentru mine devine evident. Cana imi ascult inima si-o las deschisa ceea ce parea furtuna vad ca e doar un pahar de apa clatinandu-se.

7 thoughts on “SUNT UN SPIRIDUS

  1. Pai zburataceste tu pe acolo, spiridusule de lumina, ca-i mai imbuni si pe altii. Vin si eu cand apuc, numai sa-mi spui in ce zile si la ce ore esti acolo.

  2. Buna sa-ti fie inima, ziua, viata, Sora Biscuit !

    Tu faci Lumina vorbind cu noi despre transformarea ta.
    Fii binecuvantata. Multumesc. Ma luminezi. Ma intelegi.
    Te iubesc.

  3. Cine a ales sa asculte de glasul inimii nu se fereste de viața. E bine ca n-o lași sa traca pe lângă tine. Trei zile pe săptămâna de contact cu oamenii la locul de munca e ideal. Sa-ți spun un secret: si programul meu de lucru arată la fel de vreo 12 ani! Si nici prin gând nu-mi trece sa-l schimb.

  4. bravo.🙂 felicitari.
    nu inteleg partea de text cu egoul. mai exact cum apare egoul si problemele lui in contextul de a lucra 3 zile pe saptamana la o cafenea. daca poti detalia putin te rog.🙂 multu.

Leave a Reply

