CUM M-AM PRINS CAT DE REGINA SUNT

Din clipa in care alegi drumul inimii tale si faci, cu incredere primul pas pe el, primesti de la Viata tot ce ai nevoie ca sa continui. Treaba ta e sa te mentii deschis, sa crezi si sa fii linistit.

Zilele trecute am avut experiente care ma intaresc in a fiinta cu bucuie si pace pentru ca asta mi-e calea.

Imi trimite Andhra un filmulet cu un tip care practica o metoda simpla de eliberare emotionala. Ca sa nu povestesc puteti vedea aici si aici despre ce e vorba.

E chiar despre ceea ce mi-e foarte greu sa dezleg, imaginea de sine cu cortegiul ei de neacceptari si frici. Uitandu-ma la exercitiul de eliberare, fara sa-l practic, am rezonat profund si am avut un acces teribil de plans. Un plans care spala, un plans care m-a golit, iar in spatiul creat s-a revelat ceva, o legatura pe care n-am mai facut-o niciodata. Corelatia intre corp si felul in care privesc viitorul.

Am zis de mii de ori ca viitorul nu exista si in continuare cred la fel. E o proiectie mentala, dar mintea, acest fabulos instrument face din proiectie o realitate pentru celulele din corp. Ele nu stiu daca e o situatie reala sau una inventata de minte si reactioneaza oricum.

Ma pricep de minune sa fabric un viitor infricosator. Asa am functionat fara sa stiu ce fac, acum stiu, lucrez la eliberare si simt ca primesc ajutor.

Prin urmare depozitez grasime pe burta nu pentru ca imi dau voie sa mananc ceva ce cred ca mi-e interzis ci pentru ca mi-e frica de ziua de maine. Care e mesajul pe care il transmit mereu celulelor? Maine va fi rau. Ce fac ele? Pun de-oparte ca sa supravietuiesc.

Mi-am dat seama ca ma concentrez aiurea, ca nu la forma trebuie sa-mi indrept atentia ci la ce o modeleaza. Atunci in loc de naduf am simtit acceptare. Eu am creat forma asta. Cu ce am stiut sa fac am obtinut rezultatul pe care il vad, deci mare putere e in mine. Daca nu-mi place n-am decat sa aleg altceva.

Cand eram mica visam sa am un oras in miniatura, un oras cu oameni mititei care sa-si vada de treburile lor, sa mearga la serviciu in masini cat o cutie de chibrituri, sa aiba case minuscule cu gradini, cu pomi, cu pasari cat un varf de ac, si ele chiar sa cante. Eu voiam sa fiu regina peste un astfel de loc liliputan. Chiar fara sa-l am petreceam poate ore in reveriile despre el, iar emotia m-a marcat atat de tare incat atunci cand am zburat prima oara cu avionul si priveam, la aterizare, orasul de sus, m-am jucat iar de-a regina cu aceeasi copilareasca intensitate desi nu mai eram copil.

Zilele trecute am vazut un film unde spuneau cum celulele corpului sunt ca si noi: respira, simt, au inteligenta. Am facut alt clic.  Oh, pai eu chiar sunt regina peste o multime de fiinte mititele care isi vad de treburile lor,care simt, respira, sunt inteligente, sunt magnifice(uitati-va cum stiu sa repare pielea dupa o taietura de exemplu) numai ca eu nu le prea bagam in seama, ba mai mult le trimiteam valuri de panica de dezgust, de stres. Grozava regina , ce sa zic.

Din aproape in aproape, prin conexiunile astea amuzante am ajuns la concluzia ca am un reagat si ca n-am fost o regina misto deloc. Deci de vreo cateva zile, de cand m-am prins chiar mi-am luat misiunea asta in serios.

Ma gandesc cu dragoste la tot ce e viu in mine. M-am dus dincolo de ce vad in oglinda, dincolo de forma compacta a carei imagine imi bloca intelegerea si-am gasit o lume, o lume de fiinte mititele pe care le-am chinuit, dar chiar asa ele si-au vazut de treaba cum au putut mai bine.

Ma credeti ca am simtit o dragoste coplesitoare pentru ele,o recunostinta fara margini pentru munca lor marunta dar esentiala, pentru sacrificiul lor, pentru felul in care stiu totul.

Mi-a dat Dumnezeu minunea asta si eu n-am stiut decat sa ma plang, s-o inabus. Atat m-am priceput, m-am iertat, iar acum ca am vazut nu mai pot sa ma las sa nu-mi pese.

Sunt o regina buna! Vreau fiinte fericite in regat. Ce le trebuie pentru asta? Liniste, pace si abundenta ca ele stiu ce au de facut, sunt indumnezeite. Eu trebuie doar sa le asigur cele mai bune conditiii.

Vad interiorul meu  ca sultanatul Burnei, o oaza de bogatie, frumusete, prosperitate, pace.

Einstein zicea ca imaginatia e mai importanta decat cunoasterea. Imaginatia e un loc unde toate posibilitatile sunt deschise.

Daca eu vreau asa cine ma poate impiedica? Imaginatia e locul absolutei libertati.

N-am devenit o lunatica. Sunt o regina autentica in timp ce sunt un om obisnuit, care merge pe strada, munceste, citeste, iubeste, calca rufe, etc. Inainte tot o regina eram, dar una adormita care-si tinea supusii intr-un vesnic vis urat, ignorandu-i cu desavarsire. Acum m-am trezit. Am avut o “sedinta” cu fiintele date in grija. Le-am cerut iertare, le-am facut sa simta dragostea pe care le-o port si mi-am anuntat intentia. TRAIM AZI! MAINE NU EXISTA DECI NICI UN PERICOL DIN PARTEA AIA. NU MAI AVEM NEVOIE DE STOCURI. FOLOSITI TOT CE ESTE PENTRU CA MASINARIA SA FUNCTIONEZE ACUM LA MAXIMUL EI.

Atat am avut sa le spun, in rest fiecare celula stie foarte bine ce are de facut. Treaba mea de regina e sa fiu linistita. Sa pun in fiecare gand, in fiecare vorba, in fiecare gest DRAGOSTE.

Stiti ce se petrece de-atunci? Exteriorul a devenit tot intr-un regat al abundentei, pacii si fericirii. De ce? Explicatia e simpla. Intre exterior si interior, la un anumit nivel nu exista nici o diferenta.

Omagiile mele Majestatilor Voastre Regale!

12 thoughts on “CUM M-AM PRINS CAT DE REGINA SUNT

  1. Foaarte adevarat ce ai scris..si cred ca rezonant cu multi dintre noi..cel putin la mine a avut efect:)..te pup si te imbratisez cu drag

  2. Sunt atatea cai de a face pace cu tine insati, cu lumea, atatea metode, terapii, oameni, filozofii in acest moment, si totusi ajungem (unii) asa de greu acolo…
    Am citit cu interes si am rezonat la tot ce ai scris, e o incantare si un ajutor totodata sa parcurg (si) cu tine si alti oameni care se trezesc acest drum al cunoasterii si iubirii de sine. Iti multumesc si multumesc si eu celulelor si intregului sistem care ma tine in cea mai perfecta forma, de care nu sunt mereu constienta. Viata ne iubeste, pe toti cei care suntem, constienti sau nu, pe acest pamant. E un citat al Luisei Hay, pe care-l integrez si eu, de cand l-am citit, in fiinta mea.
    Te imbratisez si salut micile majestati regale- luminatia ta si va urez o vara superba🙂

    • Mergem spre aceeasi casa, chiar daca drumurile ne arata asa diferit. Impartasitul nu forteaza pe nimeni sa apuce o cale care nu-i a lui, dar ce bine e cand gasim mangaiere, sprijin curaj in povestile celorlalti. Sunt atatia oameni carora le sunt recunoscatoare pentru ajutorul pe care mi l-au dat.
      Poate mai la inceputuri scriam aici cu orgoliu, acum vreau doar sa-mi spun povestea, iar cand ea sadeste curaj in alte inimi multumesc Vietii ca-si face lucrarea prin mine.
      Te imbratisez Regina!

  3. Cred ca este o caracteristica a tineretii puterea aceasta izvorata din interior care sa-ti coordoneze starea de bine, de visare….Nu vreau sa dezamagesc, dar am o virsta , si-mi dau seama ca vad totul in maro, si tare greu imi este sa ma entuziasmez. Asa ca, profita de ceea ce iti ofera virsta, si dirijeaza-ti regatul spre fericire daca-ti sta in putinta!!!! Te admir sincer, si vad in privirea ta un izvor etern de iubire, esti ceea ce Divinitatea ne cere noua tuturor!!!!!!!!!!!! Inteligent spunea cineva ca <>. Teoretic e usor, practic insa , depinde de multe…..pacea din suflet sa fie cu noi cu toti!!!!
    Panta rei.

    • Este un basm oriental de autor necunoscut, care ne vorbeste despre adevarata semnificatie a pacii;

      A existat odata un rege care oferea un mare premiu acelui artist care putea sa capteze printr-o pictura pacea perfecta.

      Multi artisti incercara. Regele observa si admira toate picturile, dar fura doar doua care realmente ii placura si trebui sa aleaga unul din ele.

      Primul era un lac foarte linistit. Acest lac era o oglinda perfecta in care se reflectau niste munti placuti care-l inconjurau. Deasupra lor se afla un cer foarte albastru cu nori albi subtiri. Toti care au privit aceasta pictura, gindira ca aceasta reflecta pacea perfecta.

      A doua pictura de asemenea avea munti. Dar acestia erau accidentati si plesuvi, neacoperiti. Deasupra se afla un cer furios din care cadea o ploaie torentiala cu fulgere si tunete. Muntii la poale adunau torente de apa. Toate astea nu reflectau nici pe departe linistea si pacea perfecta. Dar, cind regele privi mai atent, vazu dupa cascada un delicat copac crescut intr-o crapatura din roca. In acest arbust se vedea un cuib. Aici, in mijlocul huietului produs de cascada, se afla asezata , linistita , o pasare in mijlocul cuibului ei….pace perfecta.

      Regele alese a doua pictura. pentru ca, explica regele subiectilor sai, pacea nu inseamna sa stai intr-un loc fara zgomot, fara probleme, fara o munca dura sau fara durere. Pacea inseamna ca, in ciuda faptului ca te afli in mijlocul tuturor acestor greutati sa ramanem calmi in interiorul inimii noastre. Aceasta este adevarata semnificatie a pacii

    • Citind ce-ai scris primul meu impuls interior a fost revolta si mi-a venit sa-ti turui despre cat de putina dreptate ai, cum nu-i deloc asa cum crezi tu, dar mi-am dat seama ca n-as face decat sa iti intaresc credinta in maro si sa ma impotrivesc intregului Univers impotrivindu-ma tie.
      Aleg sa te imbratisez in gand, sa-ti mangai inima si sa ma rog ca Viata sa nu te lase in deznadejde.
      Te iubesc!

  4. Multumesc din suflet! Este primul te iubesc sincer pe care il primesc dupa , sa zicem, 30 de ani!!!
    Poate nu am nimic care sa ma intristeze, ci doar un suflet zbuciumat am, si de aceea am pus starea mea pe seama
    virstei, si-mi dau seama ca ma gresit. O sa schimb, si o sa invinuiesc ADN -ul meu . Si slava cerului ca nu m-ai
    certat, deoarece asi fi suferit. Uite cum o vorba buna poate sa faca minuni!
    Ca sa ma exprim mai bine, acum fac parte din primul tablou descris in basmul de mai sus, desi am fost si pasarea din
    mijlocul cascadei, dar nu mi-am dat seama de starea mea anterioara decit traind-o pe cea din prezent.
    Multumesc inca o data, cuvintele tale sunt ca o comoara pentru sufletul meu.
    Fii binecuvantata!
    P.S. “Tot omul este ca Luna, cu o fata ascunsa pe care nimeni nu o vede, sau pe care nu o arata la nimeni”.
    Este un citat favorit mie, din Mark Twen.

    • Fii binecuvantata!
      Vina e ceva inventat pentru ca vina genereaza frica si cu frica am fost incuiati, tinuti departe de adevar.
      Dumnezeu nu e ala cu barba care ne pandeste greselile,si nu e departe, in cer. Dumnezeu e fiecare dintre noi. Sunem divini, perfecti, fara vina. Daca nu ne simtim asa e pentru ca suntem acoperiti cu paturi groase de frici, prejudecati, concepte, si idei fabricate sa ne tina in intuneric.
      Ai incredere. Nu mai da vina pe nimic si pe nimeni, cauta mai bine ce-i ascuns acolo, adanc in inima ta.
      Te imbratisez cu dragoste

  5. Draga mea Lola
    Multumesc pentru o postare care imi da incredere si fericire in acest moment. In plus ili confirma decziilz interioare. Trebuie sa fim buni cu noi insine si cu ceilalti.

Leave a Reply

