6 TARI DE PE 4 CONTINENTE

Oameni din 6 tari de pe 4 continente. N-a fost o intalnire ONU, a fost o seara intre prieteni, o seara luminata in care, noi atat de diferiti in aparenta, am simtit ca suntem numai unu.

In ultimele doua saptamani a fost Andhra la mine. Avem drumuri foarte sincronizate, mergem umar la umar de cativa ani. Viata, pe misterioasele ei cai ne tine asa in paralel si am vrut sa intalnim, sa intersectam liniile destinelor noastre sa vedem ce aduce jonctiunea.

Prezenta Andhrei a fost despre practica iubirii neconditionate. Carti am citit destule, filme am vazut, discursuri am ascultat pe tema asta…Si eu si ea am simtit ca nu mai intra nimic, ca nu mai putem digera o vorba macar, dar ca e timpul sa aplicam toata tolba de cunostinte care fara practica nu valoreaza doi bani.

Uite asa zi de zi am trait, ne-am vazut, ne-am marturisit, ne-am iertat si iubit. Simt ca am iesit intarite in credinta noastra, pregatite pentru urmatorii pasi in necunoscut.

Petrecerea de vineri a fost in cinstea ei, sambata s-a intors in Romania. Asa am simtit, asa am pregatit-o desi n-am facut mare caz ca sa o las libera.

Sa va prezint oaspetii:

Irinele. Una locuieste aici. I se mai spune si Minunata Doamna pentru ca e pur si simplu minunata. Cealalta, e Irina-dentista de copii, prietena Laurei. A venit in vacanta. Mi-a fost draga din prima clipa. Bucovineanca de-a mea emanand farmec, feminitate, si bucurie de viata.

Laura-spiridusul drag fara de care as fi mult mai saraca.

Andhra-calatoare si spiridus iubit de asemenea.

Rasa-o poezie de lituanianca, tot asa, cazuta cu tronc din prima clipa. E indragostita de dans, adica e chiar Dansul. Rade facand gropite in obraji si danseaza, danseaza, danseaza…

Pe Kaya si Aurora le-am intalnit pentru prima oara, fiind prietene ale prietenilor. Le-am primit bucuroasa sa impartim taina noptii de vara.

Caio-fratele meu brazilian iesit la lumina dupa trei ani grei. Acum straluceste, va incepe in sfarsit sa lucreze la teza de doctorat. E un copil etern minunandu-se in cel mai genuin mod de absolut orice.
Pe Buba l-am cunoscut prin Rasa. E din Guineea Bisau. Canta la un xilofon mare de lemn, se cheama altfel instrumentul si nu-mi amintesc cum, dar asa arata, ca un mare xilofon de lemn. Daca Rasa e Dansul el e Muzica in expresia ei primara, ancestrala, simpla care iti ajunge direct in inima. Ne-a cantat la chitara si cu vocea.

Meu amor a fost bucuros de intamplare. Nu ma mai saturam sa-i arunc priviri pe furis, sa-i vad ochii luminati, gesturile calme, felul in care vorbeste si asculta. E ingerul meu pazitor, dragostea mea binecuvantata.

Mi se termina spatiul pe blog. Cu parere de rau nu pot pune prea multe poze. Uitandu-ma la ele mi-a venit sa plang, sa multumesc lui Dumnezeu pentru darul lui in oameni, pentruĀ  fiintele divine ce suntem.

As vrea ca intr-o zi sa ne intalnim cu totii intr-o mare petrecere. Va imbratisez cu dragoste.

One thought on “6 TARI DE PE 4 CONTINENTE

Leave a Reply

