LOLA FOOD FACTORY

L-am parasit. Asta imi venea in minte de cate ori ma gandeam la blogul cu mancare si ceva in mine era ca un copil indaratnic “acolo nu vreau sa ma mai duc”. Am invatat o intrebare esentiala pe care o pun des “de ce?” De ce dupa de ce creaza un fel de frangie pe care cobor in mine insami pana la radacina lucrurilor.

De ce nu vreau sa ma duc acolo? Pentru ca nu-mi place? De ce nu-mi place? Pentru ca in engleza nu scriu natural, nu scriu cu placere, ma simt ca la scoala. Bun! Daca scriu in romana imi place? Da.

Deci, de-acum incolo voi scrie in romana, voi impartasi in limba mea draga ce stiu, ce descopar ce mi se arata in materie de mancare.

Va imbratisez si va daruiesc 3 retete noi cu care sa sarbatorim VIATA.

Mi-a mai venit o idee. As vrea ca blogul sa devina un spatiu deschis, unde sa public si retete de la voi, unde oricine vrea sa dea lumii parte din sufletul lui e binevenit. Ii trebuie doar o poza frumoasa si reteta.

http://lolafoodfactory.wordpress.com/

6 thoughts on “LOLA FOOD FACTORY

  1. Ce bine. E normal sa nu poti scrie in engleza, nu e limba sufletului tau, nu e limbajul tau emotional. Pentru mine mancare e despre suflet, nu doar o simpla mancare.

  2. ce-mi place! eu sunt dezastru in bucatarie. am imediat doi copii de hranit (unul inca sugar,ma descurc🙂.. ) si cand se apropie ora mesei sunt cea mai stresata mama din lume. dar acum am gasit ! daca as ruga-o pe lola sa posteze in fiecare zi cate o reteta pt o mancarica sanatoasa si rapid de facut? hmmm…eu am inceput : Praz la cuptor, checked😉
    si da, in romana e mult, mult mai apetisant🙂
    te imbratisez, draga lola, cu un sirag de margele cladite dintrun vis la gat🙂

Leave a Reply

