DACA E IUNIE E PETRECERE IN LISABONA

Iubesc luna iunie! Soare, cirese, caise, tei, si sarbatorile Lisabonei.

Anul trecut pe vremea asta abia ne mutam aici. Eram prea agitati, prea obositi sa ne bucuram de nebunia noptilor de vara.

Abia acum descopar cu adevarat viata palpitand pe toate stradutele intortochiate si ascunse ale orasului.

Sambata noaptea am plecat sa dam o raita. Lume peste lume, sardine la gratar, rauri de bere si vin, orez cu lapte, gogosi, floricele, mere invelite in zahar, luminite si beteala, forfota, veselie, toate pe un fundal sonor dat la maxim. Cantece saltarete, versuri cu subversive trimiteri la sex, formatii de amatori pasionati care in restul anului isi vad de trebuirle lor maruntele, dar care zilele astea sunt, clar, vedetele cartierului.

E imposibil sa nu te apuce dragul de viata si cheful de dantuit, sa nu te molipsesti de bucuria simpla care pluteste in aer.

Am luat la rand strazi si piatete, am dansat, am ras, ne-am pierdut printre oameni in noapte fericiti ca suntem, fiecare si impreuna, ca totul e simplu. Ne-am intors acasa fredonand si a doua zi am fost intr-un loc pe care vi-l arat maine

One thought on “DACA E IUNIE E PETRECERE IN LISABONA

Leave a Reply

