UN CEAINIC SI-O BARCA

Postul de azi e in stransa legatura cu cel de ieri. Tot despre iubire.

Cand eram noi foarte la inceputurile dragostei am ales dintr-un magazin doua stampile a caror imagine sa ne reprezinte. A mea e cu un vapor, a lui Claudio cu un ceainic. Le-am lasat sa stea cuminti intr-o cutie nefolosindu-le la nimic pana de curand.

Intr-o zi ma plimbam pe strada unde a avut el magazinul. Renovasera cladirea cu totul curatand inclusiv piatra peretelui exterior. Acum spatiul se cheama Lisbon Lovers. Imaculatul zidului, numele magazinului si faptul ca acolo ne-am vazut prima data, plus pasiunea lui Claudio pentru street art au facut click la mine in cap. I-am zis sa ne luam fiecare stampila si sa marcam punctul zero al intalnirii noastre cu insemnele alese. S-a amuzat tare de idee, iar duminica am trecut la fapte.

Uitandu-ma la ceainic si la vapor, asa puse alaturi pentru prima data, am mai facut o legatura. Tot la inceput Claudio mi-a scris un mesaj cu o vibratie pe care am simtit-o puternic si pe care am descifrat-o in timp. Atunci era vremea indoielilor,  nu intelegeam ce mi se intampla, imi era atat de frica incat stateam la mine pe nava gata sa dispar.

Eu sou o teu abrigo. O porto que procuravas. Ha em mim un bar cheio de marinheiros como os descritos por Genet em Querelle em que podes tomar todo os calices de porto que qieiras.Tudo em mim e teu. Tudo em mim es tu. Adoro-te

Eu sunt adapostul tau. Portul pe care il cautai. E in mine un bar plin de marinari asa cum i-a descris Genet in Querelle(promiscuitate si senzualitate) unde poti avea toate paharele de batura pe care le vrei. Tot ce-i in mine e al tau. Tot ce e in mine esti tu. Te ador.

In timpul asta petrecut impreuna m-a facut sa simt ca ce-a scris atunci e esenta lui profunda, adevarata, ca am intr-adevar tot ce vreau, cum vreau, cand vreau. Mi-am gasit adapostul si portul. Am ancorat! Tot ce-i in mine e al lui. Tot ce-i in mine e el. Pe un perete curat stau marturie trecatoare a unui adevar etern, un ceainic si-o barca.

9 thoughts on “UN CEAINIC SI-O BARCA

  1. Cat de frumos, Lola! Sa va dea Domnul sanatate si fericire mereu!
    Asa mult imi doresc sa intalnesc si eu o iubire adevarata si minunata ca a voastra🙂, si citindu-te imi e mai usor sa-mi pastrez speranta:), multumesc!
    Te imbratisez cu toata dragostea! >:D<

  2. Pur si simplu Minunat!
    Iubire. Daruire. Viata.

    Fiti binecuvantati!
    Te imbratisez cu nesfarsita dragoste

    PS : Lola Minunata SCRIE, SCRIE,SCRIE…

  3. Citesc aici si ma bucur enorm, draga Lola, e ca o carte ce se scrie viu, cu dragoste multa si evolutie spirituala. Sa va iubiti frumos o vesnicie armonioasa.

Leave a Reply

