MERG

Cirese si suc de grepfruit cu rucola. Atat as manca/bea. Intr-o zi totul a devenit foarte amar. Orice bagam in gura era insuportabil, ca un algocalmin. Acum numai la anumite alimente apare reactia asta. N-am deslusit misterul. Poate fi o explicatie in faptul ca ma amarasem eu, la figurat, cu niste treburi, dar nu explicatiile conteaza. Asta vad, ca-mi pierd timpul cautandu-le cand viata nu e  decat a pune un pas dupa celalalt in necunoscut. Neatasata de nimic, deschisa la tot, trecand, doar trecand…

Pare atat de simplu cand scriu. Cu toate greutatile si piedicile pe care mi le pun, cu toata senzatia de musca prinsa in plasa STIU ca nu am altceva de facut decat sa merg mai departe cu un bagaj din ce in ce mai usor.

Prin urmare merg, pun pas dupa pas. Mi-am legat 19 clopotei de glezna stanga.Inainte aveam doar unul, mult prea firav si silentios pentru galagia de la mine din cap. Fac drumuri lungi prin oras exersand prezenta.

Leave a Reply

