4 ANI SI 999 POSTARI

Ieri Lola Dream Factory a implinit 4 ani. Pentru ca nu prea tin socoteala zilelor am realizat tarziu, aseara, ca e 16 mai.

4 ani in care am scris aproape zilnic pagini dintr-o carte, cartea vietii mele

4 ani de drum si transformare

4 ani in care am inteles ca tot ce conteaza e sa fiu fericita

4 ani care mi-au relevat ca rostul meu e sa slujesc Viata

4 ani in care am lucrat si trimis in lume margele cu dragoste

4 ani in care am cunoscut oameni extraordinari

4 ani in care am invatat sa privesc altfel

4 ani de incercari, lectii, revelatii, momente de gratie din care am descoperit ca sunt co-creatoare cu Dumnezeu, ca puterea inimii e fara margini si ca mi se intampla exact ce cred ca merit sa mi se intample

4 ani de VIATA pentru care sunt adanc recunoscatoare!

21 thoughts on “4 ANI SI 999 POSTARI

  1. La multi aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaani,Lola!…..Si Bunul Dumnezeu sa ne binecuvanteze pe toti…….Mi-a placut cum ai zis:..ceea ce cred eu ca merit…te imbratisez cu maaaaaaaaaaaaaaaaare drag……

  2. Felicitari pentru determinare, echilibru, pentru bunul drum pe care ai ales sa-l parcurgi. mare lucru sa porti in suflet constiinta vietii. altfel te poarta pe cararile ei misterioase …

  3. La multi ani! Lola,
    si de inca 10 ori pe-atat, toti plini de multa dragoste .
    (asa cum ne-ai obisnuit )

  4. Eu nu te citesc chiar de 4, dar cel putin in ultimele luni, care au fost/sunt oarecum dificile, cand vreau sa ma linistesc, citesc cate un post de-al tau cu “viata e frumoasa” si intr-adevar, imi REdau si eu seama ca da, dom’le, chiar e🙂

  5. Sa tot fie vreo doi ani de când impartasesc si eu toate cele pe care le-ai numit. Fie ca firul lor sa se toarca si pe mai departe, mulți ani de acum încolo.

  6. si noi suntem aici!!! Multa fericire!! si sa pastrezi aceiasi dragoste de viata, de frumos, dragoste pentru noi, pentru ce iti place!! Multumim

  7. Felicitari! Le meriti cu prisosinta. Si cu recunostinta mea.
    Sa nu te opresti ! Te rog frumos si mult de tot.

    Te imbratisez cu toata Dragostea

  8. La multi ani! Lola Dream.
    Eu te-am descoperit in 2009 si nu exista o zi cand sa nu deschid e-mailul, pentru “scrisorica ta”.
    Eu inca sunt in “colivie”, nu reusesc sa exteriorizez sentimente, dar am rabdare.
    Intre timp traiesc bucuria ta.

    Cu drag,

  9. Cu siguranta ca nimic nu e intamplator!
    Au fost ani bogati pentru tine, iar Lola te-a vegheat cu multa grija in incercarile prin care ai trecut. Zilele acestea s-au implinit multi ani de cand draga de ea a plecat dintre noi, lasand un mare gol in sufletele celor care au iubit-o.
    Dumnezeu sa o odihneasca, iar pe voi sa va intareasca!
    Sa-ti fie viata presarata cu multe bucurii si impliniri!

  10. La multi ani, Frumoaso!
    Povestile tale vii sunt picaturi din Izvorul Soaptelor. Unii canta cu ele, in ele, cand inima le salta – poate stie, poate nu stie de ce… Sunt vii, caci sunt pasi trasati cu inima pe fata Mamei. Sunt desene frumoase, plecate in lume prin cuvinte, alaturi de celelalte maiestriri – margelele.

    Binecuvantez ceasul in care ai inceput sa insiri margelele povestirilor tale, care se impletesc cu vietile celor care le asculta, citind si sorbind… Binecuvantez ceasul in care Ajnanina – Zana Povestilor – mi te-a aratat…
    Binecuvantez toate ceasurile in care esti aici, scriind, punand parti din tine – impartasind adica.
    Si pe Marele Povestitor, care face totul asa de frumos…
    Drumuri bune, draga mea, sa ai vantul bun si soarele prielnic, si sa te simti mereu tinuta in Palma…

Leave a Reply

