PRIMA LIVRARE!!!!

Intamplarile se leaga magic. Joi m-am revazut cu Cristina(Cici) in Cascais, dupa multa vreme. Intre timp s-a ocupat sa faca o minune de copil. A fost ca si cum n-am fi vorbit de ieri, doar fiinta mica, sublima pe care o tinea in brate ne dadea un reper temporal. Fata, a trecut o gramada de timp…

Am mers pe plaja, soarele s-a indurat sa iasa cred ca special pentru noi sa ne fie cald si bine. Tocmai terminasem prima serie de biscuiti experimentali si-i adusesem cativa  intr-o punguta .

Imi zice ca vrea sa-mi arate o ceainarie/galerie  unde sigur imi va placea. Soarele tot cu noi, cerul se facuse albastru, albastru dupa ce dimineata a fost mohorat. Ajungem. E frumos, e ca locul pe care il visez. L-a deschis o doamna olandeza.  Ne intampina prietenoasa. E blonda, bronzata, are ceva fermecator, ceva care se citeste in ochi si se vede in fiecare detaliu al cafenelei. Mergem sus pe acoperis unde e o terasa cu perne confortabile, mult lemn si levantica. E atat de bine. Vorbim, vorbim, vorbim despre toate cele multe petrecute cat n-am vorbit. La un moment dat vine doamna olandeza sa ne aduca ceai. Cristina scoate punguta cu biscuiti si ii zice “ia uitati ce stie sa faca prietena mea”. Doamna gusta, se minuneaza si imi spune ca vrea sa aiba asa ceva langa ceaiurile ei.

Plec de la cafenea cu prima mea comanda. Ma uit mai tarziu pe cartea de vizita primita si vad ca locul se numeste House of wonders. Hmmm…o fi fost nevoie de bagheta fermecata a lui Cici ca biscuitii sa-si faca loc in lume tocmai prin asa frumusete de ceainarie unde oamenii se simt prieteni nu clienti. Multumesc pana la cerul albastru, draga mea vrajitoare Cici!

A doua zi de dimineata am inceput “productia”. Ma simteam fericita ca un copil. Foaia alba de hartie de copt pe care incepusem sa asez unul cate unul biscuitii avea ceva de inceput de lume, o nesfarsire si-o imaculare pe care imi placea sa le cuceresc cu cercurile de aluat.

Casa a inceput sa miroase a scortisoara si a celelate mirodenii. Am facut biscuiti cu mere & scortisoara, si biscuiti cu rosii uscate&rozmarin. Merele si rosiile proaspete le-am deshidratat eu sa fie totul cat mai bun.

Ieri a fost totul gata de livrare. Am ambalat frumos biscuitii, “vrac” si pachete de luat acasa, am sunat-o pe Anna care s-a bucurat de promptitudinea mea si a spus ca ma asteapta.

Pe langa ce comandase i-am dus spre degustare ciocolata de alfaroba cu nuci si portocale, invelita in petale de trandafiri, plus o editie speciala de biscuiti de orez foarte picanti completati la fix cu crema acrisoara de seminte de floarea soarelui.

Am sosit la vremea pranzului. Mi s-a oferit sansa unei prezentari in direct catre clientii aflati la mese. A scos  biscuiti, crema de seminte a pus pe farfurioare si le-a dat la degustat imediat. Lumea s-a aratat incantata, mi-a pus intrebari iar eu am explicat bucuroasa de ce sunt biscuitii asa nemaipomeniti. Am primit felicitari la scena deschisa, am vazut ochi luminosi, zambete.

Viata e frumoasa si plina de posibilitati!

P.S. Dimineata am primit o comanda tocmai din Suedia. Biscuitii, tot pe rotund, ca si margelele incep sa se rostogoleasca pana departe in lume. Doamne ajuta!

22 thoughts on “PRIMA LIVRARE!!!!

  1. ciao, Lola scumpa, am ramas intr-o usoara confuzie, dar nu e nevoie de niste certificate etc ca sa poti vinde catre public? aici in Italia inclusiv ptr produsele numite “artigianale” e o birocratie teribila…

  2. Vaaaaai,vai,vai,nu pot sa-ti descriu bucuria care ma incearca citind vestea asta minunata :)…Draga mea draga, drumul nou sa ti se deschida frumos si linistit, pavat cu multumire, cu bucurie si implinire! Fii binecuvantata!
    ne vedem pe mail pentru dezvoltarea subiectului, si diverse din ciclul ” ce prostioare a mai facut Catinca ”
    te pupam si te iubim taaaare, tare🙂

  3. Imi trezesc atatea amintiri roscovele! Cand eram mica si era sezonul roscovelor, mergeam cu mamaia in parc, adunam roscove cazute, le desfaceam si mancam crema dulce-acrisoara din interior. Cum stia ea ce e bun pentru mine! N-am stiut pana de curand de calitatile lor nutritive, pentru mine au in primul rand o mare valoare sentimentala.
    Mi-ar placea si mie sa gust din bunatatile tale, sunt in Luxemburg, cum ar trebui sa comand?
    Multumesc mult.

  4. mmda, e clar … extraterestrii (vezi Extrapamantenii, vezi Extraoamenii) sunt printre noi !
    Draga Lola, adica draga Extraterestru, sunt si eu, ca multi terestri, navigator de net, de ceva vreme… ba chiar azi sa se tot implineasca 9 ani, 3 luni, 7 zile, 14 ore si 50 de minute🙂
    Si in tot acest timp, in periplul meu pe firul nevazut al netului, am citit … si am uitat multe bloguri.
    Azi insa este prima data in tot acest timp cand subscriu si ma abonez la unul, pentru ceea ce este dar si pntru ce urmeaza sa contina.
    Cuvinte, dureri, fericiri, nelamuriri, forma, gust, margele sau ce ti-o mai veni tie sa impartasesti aici!

    Nu am timp si cuvinte sa descriu De Ce sau Ce s-a pravalit si apoi a crescut in mintea mea pe masura ce citeam vorbele-ti, insa te asigur ca din punctul meu de vedere, pentru ce imi oferi aici, tu nu iti poti pune la indoiala in veci, rolul existentei tale:
    ti l-ai gasit si ti-l implinesti cu I din i mare si semnul exclamarii !

    Mi-ar face placere sa te cunosc, sa povestim poate odata la o cafea (doamne ce expresie banala) si apoi, inca o data si inca o data si …. mai vedem noi pe urma !

    Cu drag, multumiri, felicitari, asteptari si urari de bine
    Mihaela🙂

    • Draga Mihaela
      Viata e o aventura in vesnica miscare. Multumesc tare mult pentru cuvintele tale si pentru abonament🙂
      La mine expresia de intalnire e “sa ne vedem la un ceai”. De fapt nu conteaza la ce ne vedem, important e sa ne intalnim. Cu mare drag ma uit in zare sperand ca se va intampla.
      In ce parte de lume stai?

      Te imbratisez cu dragoste
      Lola

  5. Pingback: SUNT UN SPIRIDUS « lola dream factory

Leave a Reply

