ARATA-MI CUM!

Draga Dumnezeu

Am o intrebare la care, te rog, ajuta-ma sa gasesc raspuns. Cum as putea sa fac oamenii sa simta ca tu ii saruti pe inima? Fara vorbe, Doamne, fara vorbe, ca vorbele duc direct la cap, ori eu catre mijlocul pieptului caut o cale.

Asa m-am adresat Lui, aflandu-ma la capatul puterilor, dupa ce-am cautat de una singura si n-am gasit. Cand nu gasesti ti-e necaz, nu mai vezi clar. Atunci e bine sa-ti amintesti ca nu esti singur si sa ceri, sa ceri frumos, din suflet, sa fii luminat.

Raspunsul vine, negresit. Il recunosti pe cel bun dintre celelalte dupa cum ti se veseleste inima ori ba. Cand solutia iti aduce griji in plus si te intuneci e bine s-o lasi balta, daca simti usurinta du-te pe drumul deschis, oricum ar arata el ca ala e.

Operatia de acum cateva luni a fost un prag, o curatare pentru reconectarea mea la femininul pe care il refuzam si inainte sa trec prin ea am facut un legamant cu Viata:

Mama buna, mama curata, mama adevarata da-mi puterea ta, dragostea ta, compasiunea ta. Arata-mi cum sa mangai, cum sa alin, cum sa tin in brate, trimite-ma in lume sa vindec, sa aduc pace, sa hranesc, sa ingrijesc pe toti copiii tai aflati in nevoie.

Eu asta vreau, sa traiesc cu rost, sa slujesc prin tot ceea ce fac, dar nu-mi definesc singura caile. Cer sa-mi fie aratate.

Fa paine! mi s-a raspuns. Pune dragostea, linistea, bucuria ta in lucrul asta atat de simplu care hraneste.

Din cauza restrictiilor pe care le am, stiu pe de rost tot ce e prin comert in materie de produse fara gluten, fara drojdie, fara conservanti. Nici in magazinele cu produse biologice nu gasesc ceva simplu, curat, tot mai scapa niste margarina, niste zahar(nerafinat, dar la fel de interzis mie) sau daca gasesc nu ma indur sa dau 4-5 euro pe o punguta de biscuiti.

De mai bine de un an fac imi fac proprii crackersi din faina biologica de hrisca. Pana nu demult ii coceam, dar acum am masina de deshidratat si ii usuc. Asa painea ramane vie.

Ma joc cu ierburi, condimente, flori, nuci si seminte. Rontai veselindu-ma de darurile vietii.

Asta vreau sa impart cu voi. Biscuitii sunt vehiculul culinar al dragostei ce ma strabate.

Cuvinte, margele si biscuiti, purtand in miezul lor farame de divin, sunt ceea ce stiu sa fac(deocamdata🙂 pentru ca oamenii sa se simta sarutati pe inima de Dumnezeu.

Cei din fotografii sunt biscuiti picanti de hrisca cu mac&curry.

Alte variante

SARATI&PICANTI:

biscuiti de hrisca, cu seminte de floarea soarelui&piper cayenne

biscuiti de hrisca, cu rosii uscate&rozmarin

biscuiti de hrisca, cu seminte de susan&nucsoara

biscuiti de hrisca, cu coriandru&usturoi

DULCI:

biscuiti de hrisca, cu nuci&smochine

biscuiti de hrisca, cu  migdale&caise uscate

biscuiti de hrisca, cu faina de roscove&curmale

biscuiti de hrisca, cu stafide&lavanda

biscuiti de hrisca, cu mere&scortisoara

Cei dulci nu au zahar adaugat, doar dulceata fructelor.

Sunt ambalati in pachete continand 15 bucati.

Pentru comenzi imi puteti scrie pe lolafactory@gmail.com. Ma ocup sa gasesc in Bucuresti niste locuri de unde sa-i puteti cumpara, dar pana atunci ramane varianta online.

6 thoughts on “ARATA-MI CUM!

  1. Ar fi minunat sa ajunga biscuitii tai la Bucuresti! Eu ma trec pe lista de asteptare – cu siguranta exista si aici “houses of wonders” unde si-ar putea face “show-ul lor magic”. Astept vestea cea buna! Imi placi, Lola, imi arati ca totul e usor si posibil! Imbratisari calde din Bucurestiul trezit la viata.

  2. Servus Lola.
    Te-am descoperit de ceva timp, insa azi am ajuns din nou la tine (pentru cu Dumnezeu aseaza lucrurile cu rost). Am terminat de citit articolul de mai sus si sunt profund impresionata. Mai intai, felicitari pentru livrarile tale si la mai multe. Si apoi, m-am surprins intrebandu-ma:” Doamne, daca imprumut vorbele de ruga de la Lola, inseamna ca fur? Ca ar fi bine sa folosesc propriile cuvinte pentru a cere frumos?”
    Se simte ca, spiritualitatea este lectia ta din aceasta viata, iar eu cred, ca o indeplinesti cu frumusete si maretie.
    Poate ca am sa imprumut cuvintele de la tine de la inceput pana la sfarsit sau doar o parte din ele, pentru ca Dumnezeu ne asculta mereu si ne ajuta de cate ori cerem din suflet si curat…si indraznesc sa cred ca nu te-ar deranja.
    Esti o frumoasa inspiratie. Dumnezeu sa te binecuvanteze!

Leave a Reply

