SALSA

Salsa e izbucnire de bucurie, de pasiune. E unduire de solduri si spirala. Are ceva pur si ceva arzator. E impletire de sfintenie cu pacat. E ca jaratecul, ii trebuie noapte sa straluceasca.

Asa simt eu dansul asta, asa l-am pus in cuvinte,  pe margele impreuna cu toata dragostea care imi trece prin inima si uitati ce minune de poveste am primit inapoi.

Draga Lola,
Aseara i-am dat cadoul prietenei mele. Am impachetat margelele intr-o cutie handmade (de carton), pe peretii careia ne-am desenat fiecare caricaturile (suntem 4 in cadoul asta) si ne-am semnat. Pe fundul cutiei am pus o felicitare  (inauntrul careia am scris mesajul de la tine , iti multumesc tare tare mult, cuvintele tale sunt minunate si magice cu adevarat, au fost la fel de importante ca margelele in sine), apoi margelele in folia protectoare, peste ele o foaie alba cu adresa ta de pe plic. Apoi am pus ziare mototolite, printre care am amestecat pasaje din mesajul tau, ca mici indicii. Efectul a fost superb: Eve (Evelina, cea pt care au fost margelele) a deschis cutia si a inceput sa citesca unul cate unul indiciile, sa scoata ziarele. Era intrigata si amuzata, inca era o joaca. Apoi a vazut numele tau si a inteles. a devenit serioasa dintr-o data si nu stiu sa explic mai bine, dar se simtea in aer cum s-a emotionat. Era tacuta si indeparta foile incet, iar margelele le-a scos ca pe o comoara fragila… Apoi ne-am imbratisat cu infinita iubire. 
Tocmai ne-a trimis un mesaj in care sa ne multumeasca, iar eu ti-l trimit si tie, pentru ca “multumesc”-ul e si pentru tine, pentru omul care esti si harul pe care il ai. Si ti-l mai trimit si pentru ca ea are un fel atat de frumos de a pune totul in cuvinte, ca nu ar putea fi un “multumesc” mai potrivit, mai complet, care sa exprime atat miracolul margelelor tale, cat si minunatia omului care este si ea. Si pentru ca vroiam sa stii ca exista in lume oameni ca ea, si prietenii ca ale noastre, in care oamenii doar se iubesc si atat. Si lumea e frumoasa, iar fericirea simpla. Aseara a stat intr-un zambet si o imbratisare, azi intr-un mesaj, si in fiecare clipa, in inimile noastre. 
Acesta e mesajul ei:

” Pentru ca mi-e greu sa va aduc pe toate patru impreuna altfel decat in sufletul meu aleg sa va multumesc pe calea aceasta… Margelele Lolei erau demult pe wishlist-ul meu dar nu-mi amintesc sa fi verbalizat vreodata dorinta asta poate pentru ca nu as fi stiu ce sa-i cer, ce sa aleg din mine care sa fie reprezentativ. Dar astea sunt perfecte… Am gasit spirala, unuduirea soldurilor, noaptea si jaratecul precum si scanteia. Dar margelele astea sunt mai mult decat atat… Sunt eu, plina de contraste, de bine si de rau, sau cum bine zice Lola, de sfintenie si pacat. Si e miraculos cum m-a reprezentat atat de bine un om care nu m-a cunoscut niciodata…Multumesc pentru un cadou de suflet, dar cel mai mult va multumesc ca sunteti! Sunt recunoscatoare ca v-am cunoscut si nici macar nu vreau sa stiu ce specie de lipici minune ne tine impreuna caci tot ce conteaza e faptul ca magia exista… si cateodata se numeste iubire…Asa ca va urez si eu la randul meu sa aveti o viata magica! Va iubesc!Te imbratisez la randul meu si te rog sa continui sa imprastii iubire🙂

Cu drag

Dana

This slideshow requires JavaScript.

Simt ca Viata mi-a facut un dar urias, ca mi-a raspuns la ruga cea mai fierbinte- sa fiu de folos. Iar felul in care mi-e dat s-o fac nu-mi cere sacrificii. Imi aduce bucurie pe care o imprastii in lume.

Ii multumesc ei si va multumesc voua oameni minunati care va lasati inimile deschise!

2 thoughts on “SALSA

Leave a Reply

