BUCURIE, BUNASTARE, FRISCA

E cald, e soare, e lumina. In mine si in afara mea. Zilele trec pline de mici bucurii, mici intamplari, fara sa cer nimic de la ele si totusi primind atat de mult.

Traiesc cu pofta, cu nesat, in acelasi timp cu pace, cu gesturi lipsite de repezeala.

Si mai e ceva, rad, gasesc mereu motive sa rad. Titlul postului de azi are legatura cu veselia ce ma tine de-o vreme. Pleaca de la numele unui blog care mi-e tare drag – Bucurie, bunastare, hrisca. Il aveam deschis in bara si intr-un moment cand ma uitam la ecranul calculatorului fara vreo treaba anume il citesc intamplator – bucurie, bunastare, frisca. Mi s-a parut atat de amuzant rezultatul, doar pentru ca schimbasem o litera c-am ras singura, in hohote. Apoi am avut revelatia ca asa e viata mea ca o uriasa si insiropata savarina, plina de frisca proaspata.

Multi ani imaginea ce-o aveam despre mine era a unei bucati uscate de lemn: calda, folositoare, dar fara seva. Acum ma simt femeie si am in fata prajitura asta nemaipomenita pe care o savurez lingurita cu lingurita.

Ii ador dulceata, textura, prospetimea. O mananc fara vina pentru ca acum stiu. Merit: bucurie, bunastare, frisca!

P.S. Toti meritam!

9 thoughts on “BUCURIE, BUNASTARE, FRISCA

  1. Esti incredibila tu, fata, cu frisca ta cu tot!!!🙂
    Am patit-o si eu asa, o data… O prietena mi-a trimis un link sa megem la un eveniment la o minunata ceainarie. Din viteza, deschid invitatia si citesc “Atelier: Pictam caini pe terasa!”…. Imi zic: wow!!!! frate!!! astia sunt super -tari!!! oare ce rasa sunt cainii? …ar fi misto sa fie canisi albi, ca la aia chiar ai ce picta nene… sau macar niste bichoni, ca sunt micuti, si poti sa-i tii pana reusesti sa-i pictezi… Hummm, sper ca vopsele sunt lavabile, sau ca ies macar dupa 2-3 spalari, ca altfel, bietii caini, ii rade tot cartierul cand ies si ei la plimbare… Haaa! de stapani oare ce-o sa zica lumea???… si tot asa… in mintea mea… vedeam scene cu diferite culori si modele aplicate pe catei pufosi, mai mult sau mai putin furiosi…
    In fine, mai ma uit odata la link ca sa caut data, si vad, de fapt: “Pictam cani pe terasa!”
    Sa-ti mai spun ce nebunie de ras m-a a pucat, dar si ce regret ca nu pot picta caini?!?!?🙂
    Te imbratisez, cu frisca cu tot, si te astept sa pictam si noi niste caini odata!🙂
    R.

  2. Buna idee, uneori doar sa mai schimbam cate o litera si viata devine ceea ce era demult, dar nu stiam noi: frisca, sau alte cele care ne fac fericiti!…🙂
    Este tot efectul raului roz de dragoste, cel de pe margelele portocalii!…😉

  3. multe lucruri ma uimesc la varsta asta… Dar cel mai mult ma incanta nu atat faptul ca scrii, cat faptul ca aduni in jurul tau oameni atat de minunati, capabili sa scrie aproape la fel de frumos ca tine, si sa se bucure de viata la fel ca tine. Si asta, cred eu, e functia marilor artisti: de a uni spiritele…

Leave a Reply

