MESAJUL…

Ieri pe la pranz ma suna Antoaneta. Am un mesaj pentru tine, hai  sa ti-l dau, e de la Oana. Doamne, chiar?! Ma duc in Rossio sa ne vedem. O gasesc citindu-i la soare Jurnalul. Imi spune emotionata cat de mult se regaseste in randurile ei si tot cu emotie scoate din geanta o bucata dintr-o fata de masa de hartie impaturita in patru. Uite, ti-a scris ieri inainte de plecare, la restaurant, chiar pe ce-a gasit acolo. A zis ca e mai bine asa decat prin email.

Am despaturit cu mainile tremurande foaia…

Lola,

Cateodata adica intotdeauna oamenii care trebuie sa se intalneasca …se intalnesc:)

Am avut senzatia cand te-am vazut ca…te-am revazut! Ca te stiu dintotdeauna pentru totdeauna!
Sa ne REREINTALNIM cu Bucurie!

Sa ramai asa in Lumina cum esti!

Sa te Bucure Viata, Lola!

Cu tot dragul, Oana Pellea(cu portocali la gat)

Da, minunat asa! E perfect sa-ti scrie cineva pe ce-apuca gandul sau bun, chiar atunci cand il are pentru ca Viata se intampla numai la prezent. Bucatica asta de hartie pretuieste in inima mea cat tot aurul pamantului si mesajul pe care il cuprinde imi da aripi sa pot zbura usor mai departe.

Multumesc din adancul sufletului, dintotdeauna si pentru totdeauna sora!

7 thoughts on “MESAJUL…

  1. Pingback: TE IUBESC-UL | lola dream factory

Leave a Reply

