THE BEST IS YET TO COME

Culorile…

Stateau insirate pe foita de staniol, se amestecau pe alocuri dand la iveala spontane nuante. Se chemau, se completau, se cereau una pe alta. Ma uitam la ele si mi-era drag. Mi-era drag ca stau acolo privindu-le fara sa am alta treaba pe lume, ca au atata potential, ca pot naste frumusete si bucurie, si cantec si iubire.

The best is yet to come! Asta mi-a fost sentimentul starnit de culori. L-am pus pe margelele Christianei, l-am trimis la cer, l-am soptit oamenilor pe strada.

Ma simt asa de spiridus cateodata๐Ÿ™‚

 

11 thoughts on “THE BEST IS YET TO COME

  1. De fiecare data, cand ne spui cate o poveste despre un “alt” colier, imi spun: “asta e cel mai” si nu, nu este asa….fiindca urmeaza o alta poveste, cu un alt colier, mai ceva decat ultimul…Esti o minune, fata frumoasa…

  2. Toate colierele pe care le-ai facut mi le-as pune in jurul gatului si in jurul incheieturilor de la maini si de la picioare, atunci m-as simti ca o explozie de culori si de copilarie. Le ador !

Leave a Reply

